CoD :WaW error, unhandled exception caugh |
Vítejte ( Přihlášení | Registrace )
Pokud máte nějaký dotaz či problém s Call of Duty: World at War, nejprve si přečtěte náš F.A.Q. - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY, než položíte vlastní otázku!
Také byste měli znát PRAVIDLA PRO HRÁČE. Vyhnete se tak zbytečným nepříjemnostem.
CoD :WaW error, unhandled exception caugh |
04.12.2008, 14:38
Příspěvek
#1
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 141 Registrován: 17.06.2008 Bydliště Teplice ID: 25809 |
Zdravím všechny . Naskytl se mi celkem slušný problém při spuštění CoD : WaW MP ( multiplayer ) . Jakmile hru pustím , na chvíli se začení obrazovka a po-té naskočí chyba :
unhandled exception caugh . Po shlédnutí CoD fora ( http://www.codhq.com/modules.php?name=Foru...sc&start=75 ) - přímo link na problém , jsem vyzkoušel snad všechny varianty , které tam byly popsány a vše bez úspěchu . Zde pár kroku k odstranění ( zkuste to někdo , jestli vám to pomůže ) : 1 . Hi, I'm new here. I was doing some research about the COD5 WW "Error during initialization: Unhandled exception caught" XP error because I had a problem whit that, too. And I found the answer!! "Error during initialization: Unhandled exception caught" XP FIX FOR ALL OF YOU WHO HAVE DOWNLOADED d3dx9_37.dll AND PASTED IT INTO COD5 FOLDER: 1. DELETE d3dx9_37.dll FROM COD5 FOLDER 2. DE-INSTALL THE GAME. 3. DOWNLOAD THIS DirectX UPDATE: http://callofduty5.tv/files/dxwebsetup.exe 4. INSTALL THE GAME! (MAKE SURE YOU INSTALL PUNKBUSTER, EVEN IF YOU HAD IT INSTALLED BEFORE, BECAUSE IT IS POSSIBLE THAT ANOTHER ERROR POPS OUT...) 5. ENJOY THE GAME! If you have any additional questions I'd be happy to answer you if I will know one... I left this same post at GameSpot Forums also. Sorry for my bad English. No nevím , problém může být v soundech , dX ( directX ) , ovladačích na grafické karty nebo winu . Každopádně jsem zkoušel veškeré kroky a hru se mi rozběhnout nepodařilo . PS : Vše tady popisuju na Windows XP EDIT : 4.12.08 / 20:23 Dalsi veci co jsem zkusil : zmena kompatibility napr . na win 2000 .. zastupce = > kompatibility =>win2000 .. nejde Naproste odinstalovani grafickych karet z PC , nasledna instalace VGA radice , ovladacu 180.43 ( nVidia 8800 GTS v SLI ) , instalace nVidia physX 8.09.04 a dX 9.0c ze srpna a nasledne i z listopadu ... nejde extrahace souboru d3dx9_37.dll => C:\WINDOWS\system s popisem : nejde windows update , instalace snad vsech ovladacu nVidia za posledni pul rok :D TAK LIDI HELP ME :D EDIT : 5.12.08 / 09:00 Tak mě náhodně vypadl net , instl jsem dX 9.0c ( November version ) a normálně a neskutečně jsem spustil CoD : WaW a šlo mi : ) teď ještě otázka , jestli to půjde i pri zapojeni internetu , pac chyba vlastne v momentu , kdyz se prijimaj a odesilaj informace ( receiving files ) . Edit 5.12.2008 / 16:36 Tak problém vyresen . Zde vam ukazu muj postup , ktery mi dannou chybu odstranil . 1 ) Odinstaloval jsem kompletne grafickou kartu : Start => Ovladaci panely => Pridat nebo odebrat programy . Odinstalujte veskere ovladace , ktere tam mate ( ja osobne jsem majitelem nVidia 8800 GTS 512 v SLI ) takze jsem odinstaloval ovladac 180.48 a nVidia physX 8.09.04 . Jako dalsi krok jsem udelal nasledujici : Start => Ovladaci panely => Vykon a udrzba => System => Hardware => Spravce zarizeni => Graficke adaptery => Pravym tlacitkem mysi klikneme na grafickou kartu a dame odinstalovat 2 ) Tak nyní jsme bez graficke karty prakticky . První co jsem udelal bylo , ze jsem si nasel sve originalni CD (na kterem se nachazi radic VGA ), ktere bylo pribalene ke graficke karte . Nainstaloval jsem ho jako prvni . Nasledne jsem zvolil stazeni aktulaniho ovladace na grafickou kartu , v mem pripade to byl 180.48 na www.nvidia.com . Po-te jsem stahl tento dirextX 9.0c : http://www.edownload.cz/sw/directx-9-0c-10/download/ . ( je to srpnova verze z roku 2008 a funguje mi to na ni ) . Lidem kterym to nepujde doporucuji upgrade directX zde : http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2DA43D38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=cs 3 ) Posledni krok , ktery jsem ucinil bylo stazeni tohoto souboru : d3dx9_37 , ktery stahnete zde : http://uloz.to/1022696/d3dx9_37.zip . Tento soubor nahrajete presne sem : C:\WINDOWS\system ( Pouze pro majitele OS win XP ) Tak to je ode mne vse , chtel bych zde vsechny upozornit , ze toto reseni je odzkouseno pouze na operacnim systemu Windows XP . Zkusil jsem to jak na notebooku tak na svem stolnim PC a na obou masinach me to pomohlo . Tak drzim palecky ;) _______________ roxeTT ' Příspěvek upravil oxygen^^, 05.12.2008, 17:07.
Připojené(ý) soubory
-------------------- |
|
|
12.03.2010, 21:52
Příspěvek
#2
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 1 Registrován: 12.03.2010 ID: 33829 |
caw all mam problem jako vy chci spustit COD:WAW s patchem 1.5 (skousel jsem taky na 1.4) a fungovalo mi to jen s CD ale jak dam Crack pise se mi Error during initialization: Unhandled exception caught a jak jsem mel to CD mi nesel zvuk a ve COD4 mi ten zvuk jede v poho tak pls help napiste mi preba na ICQ (368329085) diky
Edit: ----- Initializing Renderer ---- execing ragdoll.cfg from disk ----- Client Initialization ----- ----- Client Initialization Complete ----- Trying SMP acceleration... ...succeeded. ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 3.0 Vertex shader version is 3.0 Shader model 2.0 code path is available. Shader model 3.0 code path is available. Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware. Attempting 1024 x 768 fullscreen with 32 bpp at 60 hz Game window successfully created. Using 4x anti-aliasing Creating Direct3D device... Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0 Loading fastfile code_post_gfx Loading fastfile ui Loading fastfile common Initializing render targets... Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha Initializing static model cache... Initializing dynamic buffers... Initializing particle cloud buffer... Creating Direct3D queries... Loading fastfile 'code_post_gfx' used 1.14 MB memory in DB alloc Setting initial state... DirectX reports 256 MB of video memory and 426 MB of available texture memory. Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB. Texture detail is set automatically. Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 1 on specular maps Loading fastfile 'ui' used 39.48 MB memory in DB alloc Waited 1919 msec for asset 'shadowcaster' of type 'material'. Error: Could not load material "water_droplet". Error: Could not load material "water_dynamic_spray". ------- sound system initialization ------- Error during initialization: Unhandled exception caught Mam Inter® Pentium® 4CPU 3.00GHZ 3.00GHz, 2,00GB RAM System: Microsoft Windows XP Professional Verze 2002 SP3 Příspěvek upravil P@lm@, 12.03.2010, 22:00. |
|
|
Lo-Fi verze | Dnes je: 1.06.24 - 14:32 |