IPB

Vítejte ( Přihlášení | Registrace )

 
Reply to this topicStart new topic
> Hledám klan, Zájem o klan
Sangur
příspěvek 19.05.2009, 11:24
Příspěvek #1





Skupina: Uživatel
Příspěvků: 2
Registrován: 19.05.2009
ID: 30558




Zdravím tak abych se představil mé jméno jest Sangur pochazím z královského města Jihlavy. Na tomto světě obývám již 21 let.
Pracuji jako technik u dopravní firmy. Ve svém volném čase se aktivně věnuji historickému šermu a přítelkyni *smích*. A ve zbytku svého volného času hraji na pc. Hrával jsem cod4. Hodně jsem hrával nebo hraji hry jako Ultima online, Medieval total war 2, Empire total war a tomu podobné. Nyní už mám o něco málo lepší pc nežli jsme mýval tak jsem zprovoznil cod5 který hraji cca 4 dny. A tak hledám nějaký klan který to hraje spíše pro zábavu a nebere to až tak vážně aby se u toho zbytečně nervovalo. Přeci jen hraji proto abych se odregoval od každodenního stresu at už v práci nebo na bojišti. Takže bych se nerad ještě u tohoto nějak stresoval. Jinak říkám narovinu nejsem nějak dobrý hráč, ale je to den odedne lepší a lepší. Hraji vetšinou od 19:00 do 23:00 na ukrajinském serveru kde je sabotage. Tak to je asi snad vše o mě kdyby měl někdo zájem nech? mne kontaktuje sem nebo na icq 291-869-110. Ale budu rád když to bude spíše sem v práci se na icq nedostanu na forum ano. Jinak vlastním originál.

S pozdravem

Jarl Sangur Grunwald
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=BAS=-PhiL_
příspěvek 21.05.2009, 09:00
Příspěvek #2





Skupina: Uživatel
Příspěvků: 4
Registrován: 13.01.2008
ID: 23981




cau,ja byych o tebe mel zajem my jsme tak pul na pul :D pul For Fun a pul vazne :D dneska jsem si te pridal na ICq,ale budu tam kolem te 20:00 h

kdyztak se mrkni na nase stranky http://minc-clan.com PS: jsme takovej mensi Multiclanek a jsou s nama Polsti bratri :D jinak stranky mame rozdelene :)

Příspěvek upravil -=BAS=-PhiL_, 21.05.2009, 09:00.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krajta.23
příspěvek 01.06.2009, 19:20