Výborný respy |
Vítejte ( Přihlášení | Registrace )
Výborný respy |
21.10.2009, 19:30
Příspěvek
#16
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 4034 Registrován: 05.02.2006 Bydliště mám ID: 11680 |
Protože tady na gp sou jenom ty nejlepší gfm mapy s jednim respem a neviditelnou střechou nad mapou. Tak proto.
|
|
|
21.10.2009, 19:35
Příspěvek
#17
|
|
Camp? ee, pouze strategické vyčkávání. Skupina: Uživatel Příspěvků: 955 Registrován: 03.02.2006 ID: 11303 |
No jo, zase se probírají respy a každýho to sere, chce mít od tohoto problému pokoj. Jenže při hře potíže setrvávají a nevím, jestli je normální, aby se člověk objevil náhle dvakrát po sobě u rádia nepřítele, nebo třikrát na stejném místě - pochopitelně opět s protihráči. A jako naschvál a počítal jsem si to (7/10) se zastřelený hráč objeví během dvou, tří vteřin za mými zády, klidně i ve slepé uličce. Proč je toto problém hlavně u GFM mi jasné není. Stejně tak nechápu význam těchto zbraní - FG 42 - kdo s tím něco trefí, a? tu napíše recenzi! Nevhodná na blízkost, nepoužitelná na dálku. - Dalekohled - některé mapy neumožňují atri. Velitel se však toto dozví až poté, co je chce použít. - Kulomet - většina oken je pro tuto zbraň nevhodná, okno nelze použít, ačkoliv se neliší od jiného, které použít jde... - Absence techniky - to je problém CoD UO obecně, škoda že není v každé mapě alespoň motorka Klady co mě potěšily - HQ rotace na GFM...to je dobrá volba a dalo to jistě mnoho úsilí a práce, za což patří mé díky inovátorům! Tak tohleto bude román :-) HQ respy jsou založený na force respawn každých 45 vteřin (ve hře nazívané "posily") Po uplynutí 45ti vteřin je ještě 7 vteřin něco jako resp protection tím, že pokud tě někdo do těchto 7mi vteřin ještě zabije, rodíš se okamžitě znova, a proto, že tě někdo zabil tak rychle, tě to respne jinde, bohoužel z 99% za zády nepřítele v pro něj nejhorší pozici. FG42- na dálku dávky dvou nábojů - výborná zbraň, na blízku full auto v noaimu, výborná zbraň Kulomet - skvělá pomůcka s parádní přesností, učinností a kadencí je skvělá pro použití "hlavou" či pro krycí či křížovou palbu Absence techniky- mýlíš se, to je jenom v GFM, na CTF UO se často hrají mapy jako je MikeCoD (jeepy), Foy (vše kromě Samohybných děl) Rhinevalley (taktéž), Ponyri (veškerá možná technika), atd atd Co se dalekohledu týče, ten je v UO dobrý buďto na arty a nebo na bashování :-) protože není větší "potupy" nežli dostat bash dalekohledem (ukáže se specifická ikonka dalekohledu v přehledů killů) Klidně se ptej dál :-D -------------------- |
|
|
22.10.2009, 16:08
Příspěvek
#18
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 626 Registrován: 21.07.2006 Bydliště far far away ID: 16489 |
Klady co mě potěšily - HQ rotace na GFM...to je dobrá volba a dalo to jistě mnoho úsilí a práce, za což patří mé díky inovátorům! teda nevim co tě na tom těší. já když tam vidím nějaké smažky, co jedou třeba 5h v kuse a pořád dokola hq, tak by mě z toho jeblo nvm proč se už nehrajou normal rotace, stejně tam z 90% byly hq, dokonce klidně několikrát po sobě. nj ale chápu že gfm závisláčkům to přišlo jako neúnosné, aby jedna z deseti map byla sdčko a ne jejich oblíbené hqčko... jinak shot má samozřejmě pravdu. ale ty respy sou něco kouzelného. pravý gfm skill spočívá ve schopnosti objevit resp a hodit tam tašku dřív než ostatní tvoji spoluhráči. parádní hra prostě |
|
|
22.10.2009, 21:39
Příspěvek
#19
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 182 Registrován: 11.08.2008 ID: 26497 |
teda nevim co tě na tom těší. já když tam vidím nějaké smažky, co jedou třeba 5h v kuse a pořád dokola hq, tak by mě z toho jeblo nvm proč se už nehrajou normal rotace, stejně tam z 90% byly hq, dokonce klidně několikrát po sobě. nj ale chápu že gfm závisláčkům to přišlo jako neúnosné, aby jedna z deseti map byla sdčko a ne jejich oblíbené hqčko... jinak shot má samozřejmě pravdu. ale ty respy sou něco kouzelného. pravý gfm skill spočívá ve schopnosti objevit resp a hodit tam tašku dřív než ostatní tvoji spoluhráči. parádní hra prostě Z 90% HQ? O tom bych pochyboval. Stejné porce tam byl tvůj oblíbený SAD, což je jen hodně zpomalené HQ. Když si budu chtít v klidu sníst večeři, tak si zahraji právě SAD, kde jedna strana čumí, kdo přijde, druhá se plazí po metrech a mezi tím zabití dělají úkoly do školy, čistí si zuby, žerou a tak. Dohromady je to nuda. Miny na windows mi přijdou zábavnější. A nemám zase tolik času, abych se díval 5 minut na někoho, jak leze po místnostech a jeho snažení ukončí nějaký celer schovaný za plotem, střílející sukem ve dřevě. Proto jsem rád za HQ. Jak všechny bavil SAD se stačilo přesvědčit na rotacích, protože jakmile k tomu došlo, byla většina hráčů v tahu. Navíc jsem mluvil o rotaci. Nechápu, proč tedy zmiňuješ jednotlivé mapy. Respy jsou opravduj kouzelné a mají spoustu logiky. Nejlépe by bylo, kdyby mapy vůbec nebyly a hráči by se respovali pouze na několika metrech čtverečních, nejlépe i na sobě, nebo, pomkud možno, rodili by se přímo v těle nepřítele. Ze zadnice vyhodí tašku s nákupem a zase zalezou. -------------------- |
|
|
22.10.2009, 21:54
Příspěvek
#20
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 182 Registrován: 11.08.2008 ID: 26497 |
Tak tohleto bude román :-) HQ respy jsou založený na force respawn každých 45 vteřin (ve hře nazívané "posily") Po uplynutí 45ti vteřin je ještě 7 vteřin něco jako resp protection tím, že pokud tě někdo do těchto 7mi vteřin ještě zabije, rodíš se okamžitě znova, a proto, že tě někdo zabil tak rychle, tě to respne jinde, bohoužel z 99% za zády nepřítele v pro něj nejhorší pozici. FG42- na dálku dávky dvou nábojů - výborná zbraň, na blízku full auto v noaimu, výborná zbraň Kulomet - skvělá pomůcka s parádní přesností, učinností a kadencí je skvělá pro použití "hlavou" či pro krycí či křížovou palbu Absence techniky- mýlíš se, to je jenom v GFM, na CTF UO se často hrají mapy jako je MikeCoD (jeepy), Foy (vše kromě Samohybných děl) Rhinevalley (taktéž), Ponyri (veškerá možná technika), atd atd Co se dalekohledu týče, ten je v UO dobrý buďto na arty a nebo na bashování :-) protože není větší "potupy" nežli dostat bash dalekohledem (ukáže se specifická ikonka dalekohledu v přehledů killů) Klidně se ptej dál :-D FG42? Ani po jednom náboji není přesná. Je horší jak flusačka u Amíků. A na blízkost je stejně lepší MP40, dokonce i na dálku. Tahle zbraň je zkrátka poddimenzovaná a nikdo si ji nebere. Kulomet - souhlasím. Ale jsou mapy, kde jej nemá cenu ani rozkládat a ani z okna si nevystřelím. Absence techniky - mluvil jsem o GFM. Hodila by se tam. Navíc UO má výhodu oproti jiným v technice. Tento poklad je však nevyužitý a zdá se mi to prostě škoda. Dalekohled - čekáš jako velitel až budeš mít kratší čas na dělostřeleckou palbu a na konci hry zjistíš, že si udělal jen kravál. Někde arti prostě nefungují. Respy - většinou se narodíš dvakrát či třikrát na tomtéž místě. Zabijí tě tedy třikrát, ne jednou a výsledek je stejný. Kdyby nebylo tohoto problému, jedná se o podařený systém. Jinak děkuji za předešlé odpovědi :-) -------------------- |
|
|
22.10.2009, 21:56
Příspěvek
#21
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 182 Registrován: 11.08.2008 ID: 26497 |
teda nevim co tě na tom těší. já když tam vidím nějaké smažky, co jedou třeba 5h v kuse a pořád dokola hq, tak by mě z toho jeblo nvm proč se už nehrajou normal rotace, stejně tam z 90% byly hq, dokonce klidně několikrát po sobě. nj ale chápu že gfm závisláčkům to přišlo jako neúnosné, aby jedna z deseti map byla sdčko a ne jejich oblíbené hqčko... jinak shot má samozřejmě pravdu. ale ty respy sou něco kouzelného. pravý gfm skill spočívá ve schopnosti objevit resp a hodit tam tašku dřív než ostatní tvoji spoluhráči. parádní hra prostě Dotaz...jak se pozná smažka na CoD UO? Podle počtu hodin strávených při hře? Co když budu hrát 3 hodiny a 15 minut? Pošli mi nějaký tabulky. -------------------- |
|
|
22.10.2009, 22:12
Příspěvek
#22
|
|
Camp? ee, pouze strategické vyčkávání. Skupina: Uživatel Příspěvků: 955 Registrován: 03.02.2006 ID: 11303 |
FG42? Ani po jednom náboji není přesná. Je horší jak flusačka u Amíků. A na blízkost je stejně lepší MP40, dokonce i na dálku. Tahle zbraň je zkrátka poddimenzovaná a nikdo si ji nebere. Kulomet - souhlasím. Ale jsou mapy, kde jej nemá cenu ani rozkládat a ani z okna si nevystřelím. Absence techniky - mluvil jsem o GFM. Hodila by se tam. Navíc UO má výhodu oproti jiným v technice. Tento poklad je však nevyužitý a zdá se mi to prostě škoda. Dalekohled - čekáš jako velitel až budeš mít kratší čas na dělostřeleckou palbu a na konci hry zjistíš, že si udělal jen kravál. Někde arti prostě nefungují. Respy - většinou se narodíš dvakrát či třikrát na tomtéž místě. Zabijí tě tedy třikrát, ne jednou a výsledek je stejný. Kdyby nebylo tohoto problému, jedná se o podařený systém. Jinak děkuji za předešlé odpovědi :-) Nesouhlasím s tebou, samozřejmě ty se bavíš jen o pro mě nesmyslném GFM, kde jsou tak výrazné amatérské zásahy do systémů životů, že se hra samozřejmě stává silně nevyváženou, to je u MODů normální. FG42 je na první i druhou ránu přesná nádherně, jak je tomu v GFM nevím, ale jesli je to tak, jak píšeš, je to zase jenom amatérský zásah, protože v UO ta zbraň není nijak výrazně výhodnější a protože se nedá fasovat, ale jen sebrat, obecně by mělo být výhodou ji mít. Některé amatérské GFM mapy jsou totiž dělané se "střechou", protože amatérský autor měl ten názor, že není lepší, aby admin serveru měl tu volbu jesli arty bude či ne, a rovnou udělal neviditelnou střechu o kterou se arty zastaví. -------------------- |
|
|
22.10.2009, 22:17
Příspěvek
#23
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 209 Registrován: 10.02.2009 ID: 29310 |
|
|
|
22.10.2009, 22:41
Příspěvek
#24
|
|
What you see is what you play! Skupina: Uživatel Příspěvků: 2868 Registrován: 07.08.2005 Bydliště AUSTRALIA Tangalooma Moreton island ID: 7847 |
ve 40 lidech neni mozny resp aby tam nekdo nebyl. da se to celkem dobre naucit a nektery skilleri dokonce uz cekaj s taskou v ruce nebo s tezakem na resp
-------------------- |
|
|
22.10.2009, 22:53
Příspěvek
#25
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 501 Registrován: 05.03.2008 Bydliště Brno ID: 24623 |
|
|
|
23.10.2009, 06:00
Příspěvek
#26
|
|
Lamiiik Skupina: CoD:UO admin Příspěvků: 601 Registrován: 16.03.2006 Bydliště Benešov nad Ploučnicí ID: 13729 |
kdyz je gfm takova ptakovina tak proc je pub plnej porad? .... plno lidem se to libi tak to tady tak neponizuj ;-) Takže dle tvé logiky je CoD2 asi 100x lepší jak GFM? Každý má svůj názor a v tomto plně souhlasím se Shotem, spíš bych volil i ostřejší slova. Kdysi jsem dělal na vlastním módu a trochu jsem se v GFM hrabal a "pár" blbůstek tam je, tím nechci snižovat práci těch co na tom dělali, dalo to hromadu práce a někomu se to může líbit. Na resp do zad platí jednoduché pravidlo, nezabíjet před 38s, raději se nechat zabít a pak můžeš vykonat pomstu ze zálohy ty. K té arti, to by se musely hrát jen oficiální mapy pro CoD:UO a to by byla větší škoda jak absence dělostřelectva. -------------------- |
|
|
23.10.2009, 10:00
Příspěvek
#27
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 4034 Registrován: 05.02.2006 Bydliště mám ID: 11680 |
Rád bych viděl v GFM místnosti pod HQ rotací ještě SAD only rotaci. Stejně se tady hraje furt jenom FGM tak neargumentujte s tim že tady už je celá místnost sad. ( stejně jako HQ). Kdyby tm byla tk se možná hraje i něco jinýho než hq¨furt.
|
|
|
23.10.2009, 10:01
Příspěvek
#28
|
|
What you see is what you play! Skupina: Uživatel Příspěvků: 2868 Registrován: 07.08.2005 Bydliště AUSTRALIA Tangalooma Moreton island ID: 7847 |
Takže dle tvé logiky je CoD2 asi 100x lepší jak GFM? Každý má svůj názor a v tomto plně souhlasím se Shotem, spíš bych volil i ostřejší slova. Kdysi jsem dělal na vlastním módu a trochu jsem se v GFM hrabal a "pár" blbůstek tam je, tím nechci snižovat práci těch co na tom dělali, dalo to hromadu práce a někomu se to může líbit. Na resp do zad platí jednoduché pravidlo, nezabíjet před 38s, raději se nechat zabít a pak můžeš vykonat pomstu ze zálohy ty. K té arti, to by se musely hrát jen oficiální mapy pro CoD:UO a to by byla větší škoda jak absence dělostřelectva. prej nezabijet. kazdej sije jak muze neblazni ze bude nekdo cekat :-))))) bud ty nebo on -------------------- |
|
|
23.10.2009, 12:02
Příspěvek
#29
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 182 Registrován: 11.08.2008 ID: 26497 |
kdyz je gfm takova ptakovina tak proc je pub plnej porad? .... plno lidem se to libi tak to tady tak neponizuj ;-) ták....mě se GFM taky líbí, Nenriki-ki-ki-ki-ry-ky-ky-ky-ryký musí přežít první ránu i z pušky, jinak jí to ne-ne-ne-ne-ne....víte co... -------------------- |
|
|
23.10.2009, 12:12
Příspěvek
#30
|
|
Skupina: Uživatel Příspěvků: 209 Registrován: 10.02.2009 ID: 29310 |
ták....mě se GFM taky líbí, Nenriki-ki-ki-ki-ry-ky-ky-ky-ryký musí přežít první ránu i z pušky, jinak jí to ne-ne-ne-ne-ne....víte co... o to tu nejde ..... ja bych prirovnal Cod4 = UO , COd Gfm = COd4 HC u ctyrky HC nikdo nenadava ze muzes mit v ruce tezak nebo deserta a na jednu ranu sundas vsechny pritom v gfm krom ,,rifles,, nezabiji zadna zbran na jednu ranu pokud mas plny zivot nebo nedas hedku :-) to jenom ti jeho odpurci tady porad musi mluvit kraviny o tom ;-) nic vic nic mic ..... me osobne se libi jak gfm tak UO :-) a lamiku tvuj nazor na vec je zkresleny protoze strkas koule mezi pirane misto hrani gfm :-D :-D :-D :-D :-D |
|
|
Lo-Fi verze | Dnes je: 10.06.24 - 12:22 |