Kvalitou provedení jsou v poslední době na úrovni BMW. Je vidět, že jsi novou Jawu ještě asi neviděl.
Jasně že neviděl, radši ani vidět nechcu... mě stačí co sem slyšel... ale na stený úrovni to nemůže bejt určitě, dyť ty BMW a BMW všeobecně sou nesmrtelný stroje...
Navíc kdyby ty Jawy byly tak parádní tak jich tady dost jezdí, ale viděl sem jich hodně málo...., Jasně ty BMW sou taky vzácný, to moje těch je v ČR dokonce jen pár, protože se tu ani neprodávaly, ale tak sakra Jawa je naše domácí značka.
Legio IX
18.05.2010, 17:09
QUOTE(Hugo_zly_muz @ 18.05.2010, 17:34)
Jasně že neviděl, radši ani vidět nechcu... mě stačí co sem slyšel... ale na stený úrovni to nemůže bejt určitě, dy? ty BMW a BMW všeobecně sou nesmrtelný stroje...
Navíc kdyby ty Jawy byly tak parádní tak jich tady dost jezdí, ale viděl sem jich hodně málo...., Jasně ty BMW sou taky vzácný, to moje těch je v ČR dokonce jen pár, protože se tu ani neprodávaly, ale tak sakra Jawa je naše domácí značka.
jo tak jako rotax sem mel taky, a ne ze by bylo nesmrtelny bmw, ale rotax je nesmrtelnej :D ktm, a tak
O-Neill
05.06.2010, 08:30
Stejně nechápu účel SUVček... Je to velký, těžkdy, do terénu s tim stejně pořádně nejde jet, drahý je ti jak kráva. Za cenu běžnýho SUV bych našel minimálně 10 aut, do kterých bych ty peníze vrazil radši. A první by bylo bávo M3.
Sub-Zero
05.06.2010, 08:43
QUOTE(O-Neill @ 05.06.2010, 09:30)
Stejně nechápu účel SUVček... Je to velký, těžkdy, do terénu s tim stejně pořádně nejde jet, drahý je ti jak kráva. Za cenu běžnýho SUV bych našel minimálně 10 aut, do kterých bych ty peníze vrazil radši. A první by bylo bávo M3.
Tím že jsou větší a robusnější jsou přece jen pro posádku o něco bezpečnějsí a hlavně lehčí terén zvládnou v poho, rozhodně líp než obyč osobák. I když je fakt, že mi nedavno někdo říkal o známém, který má čtyřkolku od Škodovky a prý s tím taky zvládá kde co. A vzhledově nevypadají zle. Spotřeba taky tak tragická není, tak když se někomu líbí, co by ne. Je to věc osobního vkusu.
Beluga
05.06.2010, 09:11
Sube, já zase četl jednu velmi seriozní publikaci (Zombie: The Survival Guide) a tam psali, že u SUV se právě díky jejich velikosti často podceňují bezpečností prvky... a ona je to nejspíš pravda, protože se všimni, kde jsou ty doby Jeepů, nevzhledných krabic. Já třeba uslintávám u BMW X6, je to nádherný velký auto, ale raději ani nechci vědět, jestli je to opravdu jen "nafouknutý" hezky tvarovaný kus plechu. Nejspíš je.
O-Neill
05.06.2010, 09:34
Soráč, že odbíhám od tématu, ale zajímavá zpráva o stavu dnešních internetových medií...
Pokud dobře koukám, jedná se o Ferrari 360 Modena. Tendle kus bude asi hodně velkej originál, když "Ženich však sportovní vůz neuřídil a narazil do semaforu. Kompletně přitom zničil jeho motor." Narazit do semaforu a zničit při tom motor, který je uložený za sedačkama je docela umění...
Sub-Zero
05.06.2010, 09:43
QUOTE(Beluga @ 05.06.2010, 10:11)
Sube, já zase četl jednu velmi seriozní publikaci (Zombie: The Survival Guide) a tam psali, že u SUV se právě díky jejich velikosti často podceňují bezpečností prvky... a ona je to nejspíš pravda, protože se všimni, kde jsou ty doby Jeepů, nevzhledných krabic. Já třeba uslintávám u BMW X6, je to nádherný velký auto, ale raději ani nechci vědět, jestli je to opravdu jen "nafouknutý" hezky tvarovaný kus plechu. Nejspíš je.
Určitě na tom něco může být, to víš, otázkou je, jak se k tomu ti kteří výrobci staví. Zkusil jsem trochu zagooglit a našel nějakou stránku, která se zabývá crashtesty. Vzal jsem namátkou třeba Kiu Sportage a přijde mi, že si nevede zle. To tvé BMW tam není, ale třeba X5 taky vypadá celkem slušně. V dnešní době už si asi žádný větší výrobce nemůže dovolit udělat nějaký křáp, který propadne v testech bezpečnosti. Ale nedivil bych se, že jak říkáš, nekladou na bezpečnost až takové nároky, když to mohou zastřít velikostí :)
QUOTE(O-Neill @ 05.06.2010, 10:34)
Tendle kus bude asi hodně velkej originál, když "Ženich však sportovní vůz neuřídil a narazil do semaforu. Kompletně přitom zničil jeho motor." Narazit do semaforu a zničit při tom motor, který je uložený za sedačkama je docela umění...
Njn, Novinky.cz, tam perlí pořád.
Rumčajz
05.06.2010, 13:33
QUOTE(Sub-Zero @ 05.06.2010, 10:43)
Njn, Novinky.cz, tam perlí pořád.
Navíc to bylo v Austrálii a nev Itálii a nebyla to Modena ale Spider. Stejně si na novinkách čtu akorát komenty, někdy to stojí zato.
Hiroko
05.06.2010, 15:19
QUOTE(Beluga @ 05.06.2010, 10:11)
Já třeba uslintávám u BMW X6, je to nádherný velký auto, ale raději ani nechci vědět, jestli je to opravdu jen "nafouknutý" hezky tvarovaný kus plechu. Nejspíš je.
O X6 se toho napsalo hodně. A většinou o tom, že byli všichni překvapení jak to dobře jede a sedí v zatáčkách a akceleruje, i když je to velké a těžké auto. Na druhou stranu je to BMW, takže já bych třeba šla do pohodlnější audi Q7.
Tezca
06.06.2010, 21:32
jojo, jak ja rikavam vzdycky, audiny sou pro zensky
Pospa
06.06.2010, 22:24
máma se ségrou si tuhle půjčily v salónu x5ku, zaparkovaly u Šestky a už neodjely, museli je odtáhnout :D
každopádně SUVčka sou dobrý - mírnej terén, pohodlný cestování pro pět osob (když máš tři malý děti a zákon diktuje tři autosedačky, tak můžeš na feldu zapomenout), bezpečnost, rychlost, kufr... prostě těch kladů je docela dost
PraRocky
06.06.2010, 23:22
nedávno jsem někde viděl crash test nějakýho SUVéčka a renaultu espace čelně proti sobě a SUV na kaši i s figurínama a v espasu všichni živý a relativně v cajku. SUV sux
edit. - re:tam někde nahoře SUB - no hele znám člověka kterej má SUV jakási mazda a je to něco děsivýho, převodovka tragická (automat) a navíc SUV jelikož jsou těžší a větší, tak pokud chceš malou spotřebu, tak musíš mít malej obsah, poté je ale takový auto lenivý jako prase a s károu je to strašný, navíc do lehkýho terénu je to s malým obsahem šílený, nejde to pořádně. tudíž pokud chceš jezdit parádně, tak musíš mít obsah 2.8 benzín nebo 3.0 diesel + což zase žere jako kráva a SUVčka pak trpí na převodovky, jako ten týpek s mazdou a to jen tahal druhý auto (fiata uno) a v mazdě mu řekli že má smolíka a oprava za 140k, velká paráda. Proto je pecka Subaru Legacy Tady ale ten starší model, raketa která v lehkým terénu taky nezaostává, otec má starší model a to je opravdu pošušňáníčko, navíc verze combi je velká jako kráva, tudíž prostoru habakuk. A se spotřebou strčí každý suvéčko do kapsy i s motorem 2.5.
-=FL=-felcar_cz
07.06.2010, 07:25
forester!!!
ty vase pseudo offroady ;D aneb suv ... hruza des
x6 ano ta muze jet i slusne ale 5.0i ...
Beluga
07.06.2010, 08:38
QUOTE(Tezca @ 06.06.2010, 22:32)
jojo, jak ja rikavam vzdycky, audiny sou pro zensky
Tohle smrdí. Poslední dobou jedinej, kro reaguje na Hiroka jsi ty. Přiznej se už, že je to tvůj fake.
PraRocky
07.06.2010, 11:51
QUOTE(-=FL=-felcar_cz @ 07.06.2010, 08:25)
x6 ano ta muze jet i slusne ale 5.0i ...
jistě že jede krásně, ale se spotřebou to bude mizerný a havarijka taky žádnej zázrak, radši živit 10 somálců než jednu Xšestku
Beluga
07.06.2010, 11:54
Přinejmenším ti somálci vopravdu vyjdou levnějš... ale jako přibližovadlo? Leda, že by tě tahali ve vaně...
BariX
07.06.2010, 12:11
QUOTE(PraRocky @ 07.06.2010, 00:22)
nedávno jsem někde viděl crash test nějakýho SUVéčka a renaultu espace čelně proti sobě a SUV na kaši i s figurínama a v espasu všichni živý a relativně v cajku. SUV sux
To sem taky viděl. Jenže to bylo nějaký 20 let starý SUV a novej renault. U novejch aut jsou ty materiály a prostě konstrukce zaměřený na bezpečnost, narozdíl od starejch aut. Nový SUV jednoznačně přežije mnohem víc než menší auto.
-=FL=-felcar_cz
07.06.2010, 13:13
QUOTE(PraRocky @ 07.06.2010, 12:51)
jistě že jede krásně, ale se spotřebou to bude mizerný a havarijka taky žádnej zázrak, radši živit 10 somálců než jednu Xšestku
hele vono zas na druhou stranu s porizovaci cenou tohodle hovada kdo resi spotrebu? ;D
ja bych tu kravu nechtel teda no...
me naopak tyhlety SUV na silnici pekne serou, je pres ne videt pekny hovno :-/ nehlede na to, ze kdejaka krava si pak pripada jak neohrozena kralovna silnic a to je teprv peklo...
(zvlast kdyz to pak ani nedokaze zaparkovat...)
Hiroko
07.06.2010, 15:44
Komu se nelíbí SUV a chce něco do terénu, tak at si vezme audi A4 allroad quattro. Rodiný kombík co vyjede skoro vše. A snižší cenou, než drahá SUV
-=FL=-felcar_cz
07.06.2010, 16:04
to vis ze jo ;)
outback je na tom o dost lip...
hlavne teda ty SUV co se prodavaj nejsou do terenu ;D
kolikrat to ma nahon jenom na predek a kdyz na ctyri tak je to pseudo 4x4 s haldexem...
btw:
Legio IX
07.06.2010, 16:33
-=FL=-felcar_cz
07.06.2010, 16:42
nalestena bida ;)
Tezca
07.06.2010, 22:48
muj fejk to fakt neni... ja bych si nikdy audinu nekoupil, to uz radsi opla (vectra nebo omega)
PraRocky
07.06.2010, 23:58
QUOTE(-=FL=-felcar_cz @ 07.06.2010, 14:13)
me naopak tyhlety SUV na silnici pekne serou, je pres ne videt pekny hovno :-/ nehlede na to, ze kdejaka krava si pak pripada jak neohrozena kralovna silnic a to je teprv peklo...
no jistě, oni si mistři s bavorákama myslí že tam maj esp, abs, ebd, asr a já nevim co všechno za skratky existujou a jezdí na mokru a na sněhu jako na suchu, hlavně jako hovada a pak se hrozně diví že jsou ve škarpě rosekaný, jak je možný že je to auto nepodrželo, a při havárii s takovým monstrem jako je třeba X5, nedokážu si představit že by mi najel na předek mýho citrouše. :)
ex_
08.06.2010, 12:54
QUOTE(Tezca @ 07.06.2010, 23:48)
.. ja bych si nikdy audinu nekoupil, to uz radsi opla (vectra nebo omega)
tak to si užij mněl sem astru 2002 1.6 nikdy víc, kámoš má vectru 2000 2.2 hrozná šlupka, nechápu jak to chceš srovnávat s audinou a ještě psát že je opel lepší
Sawier
08.06.2010, 18:42
QUOTE(PraRocky @ 08.06.2010, 00:58)
no jistě, oni si mistři s bavorákama myslí že tam maj esp, abs, ebd, asr a já nevim co všechno za skratky existujou a jezdí na mokru a na sněhu jako na suchu, hlavně jako hovada a pak se hrozně diví že jsou ve škarpě rosekaný, jak je možný že je to auto nepodrželo, a při havárii s takovým monstrem jako je třeba X5, nedokážu si představit že by mi najel na předek mýho citrouše. :)
ale zajimala, to co si postoval je malosériová verze. Něco jako když Ford teď udělal Focus RS 24h Le Mans. Protože je jich jen pár, mají neskutečnou cenu. Ale jinak bys klasickou Deltu se stejnym podvozkem a technikou sehnal podstatně levněji. Tedy pokud by byl někdo takovej blázen na to, aby jí chtěl prodat.
to vim no, ale pokud bych mel pul mega tak tech dalsich sto tacu uz bych nekde splasil :) i kdyz 600k myslim stoji zakladni verze
John_Lenon
28.06.2010, 13:18
.....v základu 967 700 s daní.....
Sawier
28.06.2010, 13:20
tolik stoji RS ne?
tak s DPH Focus ST již od 728 190 Kč
John_Lenon
28.06.2010, 13:27
jo aha, sry, já myslel, že se tu celou dobu bavíme o RS. ST je podle mě vyhazování peněz.... což po přečtení toho článku vlastně RS taky...
Za ty peníze existujou auta, kterej maj sice daleko nižší výkon, ale za to srandy daleko víc. Třeba MX - 5, levná s malym objemem, ale je to atmosféra a náhon na prdel, co chtít víc.
Sawier
28.06.2010, 13:31
Tak jasne, ale tohle auto je pro me srdecni zalezitost. jak se tak divam tak je ted nejaky novy facelift tech focusu ten se mi teda moc nelibi radsi si najdu nekde bazaru tu starsi verzi, kazdopadne na nej stejne nikdy nebudu mit
John_Lenon
28.06.2010, 13:37
mobile.de, tam sou nejrozumnější ceny. navíc koupit si nějaký prkno, co s nim jezdil majitel po čechách je dost riziková záležitost, přece jenom v těch sudetech maj na těch silnicích výtluků míň.
whops, tohle je zrovna rumun, ale tak pro představu...
Legio IX
28.06.2010, 14:34
QUOTE(John_Lenon @ 28.06.2010, 14:37)
přece jenom v těch sudetech maj na těch silnicích výtluků míň.
Mín výtluků, ale o to víc solí.
John_Lenon
29.06.2010, 10:01
v rovině aut o kterých se bavíme jednak nepočítám s tím, že by byla provozována celoročně, to jednak. A potom také v dnešní době je antikorozní ochrana taková, že po dvou třech zimách je spodek pořád v RELATIVNĚ dobrém stavu. U těhle prken je spíš problem se zavěšením, silentbloky atd...
I-I.e.r.g.o.t.I-I
29.06.2010, 10:05
Tak pokud to nebude jezdit v zimě, tak koroze je věc docela dost neaktuální...
John_Lenon
29.06.2010, 10:05
A teď jednu technickou, vytáh sem minulý pátek auto ze servisu, opravili mi všechno o co sem si řekl, jenže včera (tj. pondělí) jsem uslyšel velice podivný zvuk z motorové části. Jedná se kovový vrzavý zvuk, když mi motor šlape na volnoběh, nebo v nízkých otáčkách. Občas by se to dalo přirovnat k pískání. Bavil sem se o tom s kolegou, ten říká, že je to buď povolený řemen, nebo se se mnou loučí turbo. Ale je to taky teoretik jak já.
Jinak auto se chová naprosto standartně, žádné poklesy výkonu, nebo něco takového. Je to diesel.
I-I.e.r.g.o.t.I-I
29.06.2010, 10:06
QUOTE (John_Lenon @ 29.06.2010, 11:05)
A teď jednu technickou, vytáh sem minulý pátek auto ze servisu, opravili mi všechno o co sem si řekl, jenže včera (tj. pondělí) jsem uslyšel velice podivný zvuk z motorové části. Jedná se kovový vrzavý zvuk, když mi motor šlape na volnoběh, nebo v nízkých otáčkách. Občas by se to dalo přirovnat k pískání. Bavil sem se o tom s kolegou, ten říká, že je to buď povolený řemen, nebo se se mnou loučí turbo. Ale je to taky teoretik jak já.
Jinak auto se chová naprosto standartně, žádné poklesy výkonu, nebo něco takového. Je to diesel.
Todle nám dělal ve fiatu řemen.
Dokud ti nesvítí baterka, nedělá to "racht racht racht racht" a nebo nejde z toho kouř, tak by to mělo bejt ok :)
Toto je "lo-fi" verze našeho obsahu. Pokud chcete pracovat v plné verzi s více informacemi, formátováním a obrázkyklikněte, prosím, zde.