Nápověda - Vyhledávání - Členové - Kalendář
Plná verze: Soldat 1.5.0 Public beta je tady !
GamePark.cz fórum > Hry > Soldat
Stran: 1, 2
SoNNy 
Dneska postnul EnEsCe na soldatforums topic ohledně veřejné betaverze soldatu.

Link topicu

Download link: zde
Jak oznámit nějaký bug? zde
FAQ ohledně public BETA zde

Soft dedicated server zatím není možné stáhnout, prý to bude možné později.

changelog:
QUOTE
- Fixed various annoyances regarding Forward Join popup.
- Fixed cmd menu appearing for players with / at start of their name
- Fixed changing team from Spectator during pause will correctly repause the game
- Fixed Access Violation when adding too many bots
- Fixed 'Bot Team' frame not appearing when restarting Soldat
- Fixed players who join as spectator are unable to select Change Team menu
- Fixed massive FPS lag when players catch fire
- Fixed Spas-12 reload cancelling when rolling forwards/backwards
- Fixed AutoDemo only working once
- Fixed Grenades/Bullets not appearing on screen in realistic mode when owner is behind a polygon
- Fixed player indicator showing during spawn while Player_Indicator=0
- Fixed some other things not worth mentioning on seperate lines.
- Fixed ingame IRC client doing funky things under certain conditions

- Added Ban Reason + Duration displayed above Join Game button.
- Added volume can be adjusted ingame by pressing Shift and +/- (increase/decrease).
- Added '/mute all' can be used to mute all players. Type '/mute all' again to unmute all.
- Added current computer time is displayed under map timeleft in F1 menu
- Added completely new File Downloading code
- Added text can be pasted using ctrl+v in chat input
- Added last line in console is displayed in join game tab when you get kicked (Last 2 lines if BattlEye kick)
- Added players head explodes sometimes(50% chance) if killed by a headshot from Barrett/Ruger (Bloooood!).
- Added players invulnerable to damage from Flamegod now spout out tiny flames
- Added ActionSnap feature - Press F5 after Killing/Dying and you can view+save that special moment!
- Added current demo filename is displayed at the bottom center of the frags menu (F1)
- Added number of Flag captures to the frags menu next to a player's name (F1)
- Added TeamSpeak2 Integration. An icon will display above players who speak and are on the same Teamspeak server as you.
(NOTE: You still need to have Teamspeak running in the background).
- Added Animated GIF Scenery (You can disable the animations by unchecking 'Animated Scenery' in Config.exe)
- Added Lobby Chat. Click the 'Chat' tab next to Join Game to participate. Various options can be found in /Txt/chat.ini

- Modified pressing enter while in the IP/Port/Pass textbox now requests the server
- Modified Spectators Interface now displays stats for the current player being watched. (Ammo/health etc)
Servers can disable this option by setting Advanced_Spectate=0 in server.ini
- Modified Join Game button is disabled for 1 second after clicking to prevent flooding.
- Modified players dont get binked by team mates bullets if Friendly Fire is disabled (Explosions will still bink)


----
edit:
problémy: pokud vám to háže acces violation, tak budete muset vypnout v config.exe funkci "actionsnap" .
Pospa
Obvzláště bych vyzdvihl následující věci, které podlě mě nejvýrazněji změní, nebo vylepší hru:

- Pomocí stisknutí shiftu a +/- klávesy je možné ovládat zvuk přímo ve hře.
- Po stisknutí F1 klávesy je nyní vidět vedle hráčova jména také počet flag.
- Spectátor nyní vidí na svém interface informace o stavu zdraví, náboju atd. u hráče, kterého sleduje.
- Hráčům nyní nebudou dělat bink náboje spoluhráčů, pokud je na serveru vypnut friendly fire (výbuchy nadále budou).

Hlavně to poslední mi přijde jako značně inovující...
SoNNy 
QUOTE(Pospa @ 16.07.2008, 19:24) *
Obvzláště bych vyzdvihl následující věci, které podlě mě nejvýrazněji změní, nebo vylepší hru:

- Pomocí stisknutí shiftu a +/- klávesy je možné ovládat zvuk přímo ve hře.
- Po stisknutí F1 klávesy je nyní vidět vedle hráčova jména také počet flag.
- Spectátor nyní vidí na svém interface informace o stavu zdraví, náboju atd. u hráče, kterého sleduje.
- Hráčům nyní nebudou dělat bink náboje spoluhráčů, pokud je na serveru vypnut friendly fire (výbuchy nadále budou).

Hlavně to poslední mi přijde jako značně inovující...


Mě se zamlouvá animovaný scenery - je tu hodně věcí jak by se to dalo využít a ten actionsnap (až bude fungovat dobře)
Zhul
QUOTE(Pospa @ 16.07.2008, 19:24) *
- Pomocí stisknutí shiftu a +/- klávesy je možné ovládat zvuk přímo ve hře.
- Po stisknutí F1 klávesy je nyní vidět vedle hráčova jména také počet flag.
- Spectátor nyní vidí na svém interface informace o stavu zdraví, náboju atd. u hráče, kterého sleduje.
- Hráčům nyní nebudou dělat bink náboje spoluhráčů, pokud je na serveru vypnut friendly fire (výbuchy nadále budou).

Ještě je good to ukazování jak budeš ještě dlouho banovanej, taky to vkládání textu ze shránky a lobbychat určitě taky najde svý využití.
EDIT: Sonny kdes to vlastně schrastil, ofic web je pro změnu zase neaktualizovanej.
froge
Sry hosi ale muj nazor je co new vec to new bug ...
Sipar
QUOTE(Zhul @ 16.07.2008, 20:13) *
EDIT: Sonny kdes to vlastně schrastil, ofic web je pro změnu zase neaktualizovanej.

QUOTE(SoNNy  @ 16.07.2008, 18:54) *
Dneska postnul EnEsCe na soldatforums topic ohledně veřejné betaverze soldatu.

Marx^
Mám za sebou circa půl hodiny hry.. Nejzabugovanější Soldat v poslední době whistle.gif

Na chvilku jsem zkoušel, jestli už Lawka střílí ostré - a ono hovno! 7 hitů a 2 úspěšné zásahy. Krásná bilance :)
ActionSlap po každém zabití háže violation error, lobby chat mi napoprvé psal +b, a poláci floodují servery hláškou "wyaczej hitow nez w 1.4" .
Jsem jako ve svém živlu :)
V neposlední řadě nefungují ani vybuchující hlavy a nový spectator mode. Je to jen beta, ale budiž.

Ale určitá revoluce v tom je :c . Co mě právě potěšilo je fakt, že dlouhý text se nezmenšuje do pár milimetrového písma :)
Sipar
Chápeš že to je teprve beta?
Hity se fixnout nedají (možná přepsáním celého kódu).
Marx^
QUOTE(Sipar @ 16.07.2008, 20:53) *
Chápeš že to je teprve beta?


Chápu

Další otázky ? innocent.gif
xhoodx
Co je ten snapshot ?

edit: Sipari tak ten kod přepiš a od nenavisti te budu milovat :)
M4ruF
Added players head explodes sometimes(50% chance) if killed by a headshot from Barrett/Ruger (Bloooood!).

Pome hrat ruger :)
Zhul
Sry nemumim číst. Jinak jsem to zkoušel a headshot mi šel. :)
Machyy
Stahovat to nebudu, akorát bych si tím znechutil tu kapku naděje, které ve mne stále je a doufajíc v lepší herní prožitek a spoustu kvalitních změn si počkám na finální verzi.
sytra
skoro všechny ty změny mi připadaj naprosto zbytečný, jediný co tam je užitečný, je to s tím team binkem...
Machyy
QUOTE(sytra @ 18.07.2008, 09:34) *
skoro všechny ty změny mi připadaj naprosto zbytečný, jediný co tam je užitečný, je to s tím team binkem...


Užitečný.. jak se to veme.. všechny doposud vycházející verze vždy o něco zpestřili to hraní udělali ho mnohem zajímavější (těžší) nepochopím proč se to má dít najednou naopak.. příjde mi to nesmyslné, ve verzi 1.7 budem zase střílet barretou stejně, jako dneska rugou?
DeadlyEye
Ja bych osobne byl pro nejaky vetsi inovace jako treba novy zbrane, ktery by tu hru posunuly zase o neco dal, prece jenom po te dobe co soldat hraju se mi ta hra zda hodne stereotypni. Navic to, ze nekdo "dela" na nove verzi tak dlouhou dobu a nakonec z toho sou vzdy jen vicemene kosmeticky zmeny mi pripada docela smesny.
sytra
QUOTE(Machyy @ 18.07.2008, 12:13) *
Užitečný.. jak se to veme.. všechny doposud vycházející verze vždy o něco zpestřili to hraní udělali ho mnohem zajímavější (těžší) nepochopím proč se to má dít najednou naopak.. příjde mi to nesmyslné, ve verzi 1.7 budem zase střílet barretou stejně, jako dneska rugou?

tak ne užitečný, ale spíš logický - je vážně blbost, aby tě vlastní hráči znevýhodňovali, i když teda popravdě, nikdy jsem s tím problém neměl =p A jinak ty ostatní "změny" jsou vážně na nic, rači by mohl začít přepisovat ten sí?ovej kód a to od základu...
Machyy
QUOTE(sytra @ 18.07.2008, 15:40) *
tak ne užitečný, ale spíš logický - je vážně blbost, aby tě vlastní hráči znevýhodňovali, i když teda popravdě, nikdy jsem s tím problém neměl =p A jinak ty ostatní "změny" jsou vážně na nic, rači by mohl začít přepisovat ten sí?ovej kód a to od základu...


není oni tě totiž zvýhodňují.. zrychlují tě a ten bink je vedlejší efekt, kterej bych tam zase já logicky nechal..
Anakin
no me se to taky zkouset nechce..nato sem moc linej a navic tam bude zas milion bugu...ufff
xhoodx
QUOTE(sytra @ 18.07.2008, 15:40) *
tak ne užitečný, ale spíš logický - je vážně blbost, aby tě vlastní hráči znevýhodňovali, i když teda popravdě, nikdy jsem s tím problém neměl =p A jinak ty ostatní "změny" jsou vážně na nic, rači by mohl začít přepisovat ten síťovej kód a to od základu...



Nojoo jenze komu se to chce přepisovat žejo :D
Možná když se GP dohodne a pošlem Michalovi každej alespon 100kc tak třeba začne , ale i tak to bude dlouhaaa zaležitost :D
Co se tyče zmen tak ty sou me taky u **** ja sem se Soldadem spokojeny , jediny co me štve sou ty hity a stoupaní na granaty bez ucinku , takze ja bych jim rekl ze se stim serou zbytecne dokud to bude hitovat :)
FannyBoy
Já bych tam hlavně přidal naky jiný zbraně nebo naky vyměnil, nebo prostě trošku radikalnějš změnil ten způsob hry nebo já nevím, dyt je to furt stejný je to nudný už prostě...
sytra
QUOTE(Machyy @ 19.07.2008, 09:29) *
není oni tě totiž zvýhodňují.. zrychlují tě a ten bink je vedlejší efekt, kterej bych tam zase já logicky nechal..

To právě není pravda, bink to nedělá a zrychlení je tam pořád

QUOTE(xhood)
Nojoo jenze komu se to chce přepisovat žejo :D
Možná když se GP dohodne a pošlem Michalovi každej alespon 100kc tak třeba začne , ale i tak to bude dlouhaaa zaležitost :D
Co se tyče zmen tak ty sou me taky u **** ja sem se Soldadem spokojeny , jediny co me štve sou ty hity a stoupaní na granaty bez ucinku , takze ja bych jim rekl ze se stim serou zbytecne dokud to bude hitovat :)


No komu by se chtělo, to je sice pravda, ale myslím, že kdyby se nejebal s takovejma kravinama, jako je integrace TS do soldatu, kterej ti stejně musí běžet na pozadí, nebo nedělal animovaný *.gify, nebo v podstatě všechno a začal přepisovat kód, udělal by líp....
Pospa
Soldat je jako ženy - stokrát použiješ tu samou zbraň, ale pouze párkrát zabiješ, několikrát ti hitne, občas zabiješ sám sebe, nebo tě v nejhorším případě kickne battlEye, rozumnějte její muž... když zabíjíš pořád, tak tě označí za cheatera a nikdo tě nemá rád. Můžeš chodit zabíjet do různých módů s různými interface. Můžeš chodit ve dvou, ve třech, ale i v 16ti, což značně snižuje možnost zabít někoho dobrého. Nejlepší je chodit zabíjet s lidmi, které máte rádi, protože vám to usnadní boj a případná prohra tolik nebolí.

© Pospa
seMtex^
prijedu z dovoleny (pri ktere sem dokonce navstivil i Polsko) a prvni vec, co udelam je, ze navstivim GP forum. Vsimnu si prvniho titulku a stahuju 1.5.0b.. Procet sem par postu a tesim se na animovane gify.. a ono nic :P dal sem si jen tak 1v4 proti botum.. Jak ste mluvili o tech HS jak se rozleti ta hlava nebo co tak to se me povedlo nekolikrat a vypada to celkem dobre.. dalsi vec je ten chat, kterej se urcite taky bude hodit.. to Action(neco) sem hned vypnul v configu jak ste tu uz psali, ale stejne nevim k cemu to je.. jinak sem si naky dalsi vyraznejsi zmeny nevsiml.. este sem zapomel na ty vlajky u nicku.. Asi mate pravdu s tim predelanim celyho kodu ty hry k odstraneni bugu,.. ale zas je to hodne prace..
sytra
QUOTE(seMtex^ @ 19.07.2008, 18:45) *
prijedu z dovoleny (pri ktere sem dokonce navstivil i Polsko) a prvni vec, co udelam je, ze navstivim GP forum. Vsimnu si prvniho titulku a stahuju 1.5.0b.. Procet sem par postu a tesim se na animovane gify.. a ono nic :P dal sem si jen tak 1v4 proti botum.. Jak ste mluvili o tech HS jak se rozleti ta hlava nebo co tak to se me povedlo nekolikrat a vypada to celkem dobre.. dalsi vec je ten chat, kterej se urcite taky bude hodit.. to Action(neco) sem hned vypnul v configu jak ste tu uz psali, ale stejne nevim k cemu to je.. jinak sem si naky dalsi vyraznejsi zmeny nevsiml.. este sem zapomel na ty vlajky u nicku.. Asi mate pravdu s tim predelanim celyho kodu ty hry k odstraneni bugu,.. ale zas je to hodne prace..

Vlastně, jak to tak teď sleduju, tak tam ty animace nikde nevidím, ne že bych je tam viděl předtím, ale docvaklo mi to až tímdle postem =p WTH?
SoNNy 
Abych to upřesnil: animované gify v mapách nejsou páč, soldat polyworks ješte .gif soubor nepodporuje, takže se musí počkat až se to předělá.
A to actionsnap je věc, při které když někoho zabijete / nebo on zabije vás tak můžete zmáčknout tuším F5 a podívat se znovu na tenhle moment, popřípadě ho uložit.
seMtex^
QUOTE(SoNNy  @ 20.07.2008, 09:00) *
A to actionsnap je věc, při které když někoho zabijete / nebo on zabije vás tak můžete zmáčknout tuším F5 a podívat se znovu na tenhle moment, popřípadě ho uložit.


Zajimave. To by se mohlo hodit pri strihani movie. thumbsup.gif
Zhul
QUOTE(seMtex^ @ 19.07.2008, 18:45) *
Asi mate pravdu s tim predelanim celyho kodu ty hry k odstraneni bugu,.. ale zas je to hodne prace..

Nj to by dalo tak na Soldat 8.0 a možná v padesáti bych se ho dočkal.
M4ruF
Jezis , proste se muzem tesit na novodobej Dinopark...Predtim to byl Starwars tak ted bude zas dalsi X-logie.
oilerek
sem to zkusil a prinde me to stejny.. furt nic prevratnyho
Sipar
Něco jsem vyštrachal:
QUOTE
// Changes from 1.4.2 -> 1.5
// Deagles dmg +2, reload -4
// HK MP5 dmg +1, bink +2
// Ak bink +1
// Steyr dmg -1, ammo -5, bink +6
// Spas dmg +1, ammo +1
// Ruger dmg -5, fireinterval -1, reload -10, moveacc +2, bink -10
// M79 bink +15
// Barret fireinterval -15
// Minimi reload -30, bink +3
// Minigun dmg -19, speed +115, fireinterval -1, reload -16, bink +3
// Socom dmg +1
// Knife --
// Chainsaw reload -10
// LAW reload -30, startup -3


Celé .ini zde: http://pro2d.ru/files/news/Feb17.08-beta150/rescue-gaara.ini

Osobně mě dost potěšil:
Steyr, minimi - většina "skillerů" bude v prdeli tongue.gif
Socom,Lawka - u sokoma větší dmg a u láwy kratší reload a startup.
Deagles - myslím, že se teď dezerty budou víc hrát.
Ruger - lituju chudáky co ho hrajou

A nasral:
M79 - fůj bink.
Minigun - počkejte na ty speedy s tím. To zas bude - 50 fpesek.

Tenhle config mi vyhovuje. A co vám?
xhoodx
Ten Ruger je naka pičovina , -5 je moc i když -10 reload je zmenšení ne?
Pospa
// HK MP5 dmg +1, bink +2 :-)))))))

Ruger totálně mrtvej, víš co kámo, už nikdy nebude jako dřív :(( Tuším, že v další verzi bude pro vystřelení z rugeru nutné minimalizovat soldat, zavolat přes skype babičce Michala Marcinkowského, říct ji prvních 200 cifer Ludolfova čísla a zazpívat Polskou hymnu...
FannyBoy
Hm mě štve změna steyru....

Největší hloupost lidí - Frajer se steyrem zabije frajera s rugrem, protože mu rozhází bing prostě, klasika... Uplně normální věc! Frajer se steyrem začne brečet a začnou fámy že lidi s automatama jsou lamy! Ale proč? nechápu... To není logický, a? je ten skill jakejkoli, s jakkoukoli zbraní, furt je to skill! I v realu by frajer se steyrem zabil týpka s rugrem. Vím, soldat není realnej, ale je to uplně normální že automaty jsou nejlepší zbraně... A když vás někdo s ní zabije, tak newhinujte a přijměte to, nebo s ním začněte taky hrát...
Sipar
Ikshůde. Píčovina to není když je to officialní. A po dnešním testu tohohle config upozorňuju nato, že jsem se mýlil. Když je tam bink např +2 tak to znamená menší rozptyl zaměřování. Takže nám pomáhej bůh (steyr).
Minigum jsem taky zkoušel. Je to takový džetpek do stran. Myslím, že se minigun bude trochu víc hrát.
Vyzkoušejte sami.
Edit: FannyBoyi, oslavuj štýra. Držíš myšítko a pořád střílí rovně jako snip.
I-I.e.r.g.o.t.I-I
Od verze kdy se přidaly kotouly sem si vůbec žádnýho zlepšení nevšim, jen je to o hodně zaflákanější spoustou písmenek a píčovin, o které nikdo nestojí, jako např. integrovaný TS a IRC.


Páně autor si spíš hraje s tim co dovede, ale místo všech těhle blbostí.... copak je doháje o tolik těžší přepsat těch pár metod v enginu, který sledujou kolize s nábojem a Area Of Effect? :)


Celá ta hra je jako jedna velká betaverze... jako dům kterýmu udělal základy z papíru... a místo pořádný podezdívky na ten barák staví věžičky schodiště a porcelánový trpaslíky na parapetech. Čekám kdy se mu to celý zkácí...
FannyBoy
QUOTE(Sipar @ 27.08.2008, 00:15) *
Edit: FannyBoyi, oslavuj štýra. Držíš myšítko a pořád střílí rovně jako snip.

Jasně, stěžuj si na to že je nějaká zbran dobrá... Tak je snad logický, že když je nějaký zbraň lepší než ostatní, tak s ní budu hrát abych ostatní lehčejc zabil ne? A nebudu hrát s tou horší schválně a nadávat na ty co hrajou s těma lepšíma .-.
Sipar
QUOTE(I-I.e.r.g.o.t.I-I @ 27.08.2008, 00:24) *
Od verze kdy se přidaly kotouly sem si vůbec žádnýho zlepšení nevšim, jen je to o hodně zaflákanější spoustou písmenek a píčovin, o které nikdo nestojí, jako např. integrovaný TS a IRC.
Páně autor si spíš hraje s tim co dovede, ale místo všech těhle blbostí.... copak je doháje o tolik těžší přepsat těch pár metod v enginu, který sledujou kolize s nábojem a Area Of Effect? :)
Celá ta hra je jako jedna velká betaverze... jako dům kterýmu udělal základy z papíru... a místo pořádný podezdívky na ten barák staví věžičky schodiště a porcelánový trpaslíky na parapetech. Čekám kdy se mu to celý zkácí...

Jo do háje je to težké. Ono to není jen o kolizích. Kdyby kolizema tak by ti hitovali i boti. Je to hlavně v pozici myši na mapě a myši na tvojí obrazovce. Myš má svoji hodnotu na mapě a zvláš? na tvojí obrazovce. A ne vždy je hodnota po výpočtu správná. Tak vzniká hit. Betatester říkál, že oprava hitů je skoro nemožná. To se netýká přepsání celého kolizního a mířícího systému.
xhoodx
A víte co?! Nevím jak vy ale mě je to stejně u prdele :D
Řešit tady další verzi hry která je absolutně zabugovaná už víc jak 4 roky a kterou už vyloženě hodně lidí přestává hrát a jejiž popularita je možná menší než Mariova je naprosto zbytečné =)
Uvidí se , co vyjde napovrch thumbsup.gif
Sipar
Po dlouhé době zabrousím na SK a co nevidím. Soldat 1.5c vypuštěna biggrin.gif
Překládat se mi nechce.
Změny:
QUOTE
Changes in this version:

- Fixed Access Violation when Killing/Dying due to ActionSnap
- Fixed Headshot Explosions not being randomized on most systems
- Fixed flags showing next to Spectators on the scoreboard
- Fixed various "%s" formatting errors in some strings
- Fixed Bullets constantly being visible in Realistic Mode
- Fixed Explosions that are in your Line of Sight not appearing when the attacker is not in sight
- Fixed Bullets in Realistic mode now have dynamic visibility
- Fixed messages typed in Lobby Chat appearing as /commands when joining/starting a game
- Modified Players no longer gain 20 points when they Capture the Flag

- Added Ingame Radio Commands! If in a CTF, INF, or HTF you can issue Voice Radio commands to your teammates! Default Key: V (NOTE: This is currently only enabled in online play in dedicated servers)
(Dont stress! The Voices are pre-recorded and found in /Sfx/radio/)
- Added Checkbox to start Soldat after exiting the Config.exe program
- Added Mouse Sensitivity can be adjusted ingame by pressing Ctrl Alt and +/- (increase/decrease).
- Added " has dropped the Red/Blue Flag" to the console. If the player that died with the flag is on your team, there will be a Big Text message, and a warning sound will play.


Soldat fórum
Download (Jen patch. Musíte mít 1.5b)
Zhul
QUOTE(FannyBoy @ 27.08.2008, 00:13) *
Frajer se steyrem zabije frajera s rugrem, protože mu rozhází bing prostě, klasika... Uplně normální věc!

Haha jenže todle se u pořádnýho hráče s rugrem stane tak z 15% protože bink je narozdíl od movement acc skoro zanedbatelnej.
A když už steyrař zabije rugeráře tak je to spíš kvůli hitu (osobní zkušenost :()

A ten ruger neni tak špatnej, teda až na tu sníženou dmg, kdyby ho radši nechali na dvě rány.
QUOTE(xhoodx @ 27.08.2008, 23:05) *
Řešit tady další verzi hry která je absolutně zabugovaná už víc jak 4 roky a kterou už vyloženě hodně lidí přestává hrát a jejiž popularita je možná menší než Mariova je naprosto zbytečné =)

Je vidět že o Mariovi víš úplný ho**o
^^
Zhul
Zajmalo by mě jestli to zabalili nebo předělávají soldat kvůli bugům :o (ta míň pravděpodobná možnost)
NoFofr`
to jo no.. nato ze beta ver. je ke stazeni uz skoro pul roku. Neví o tom někdo nejaky novinky??
Sipar
QUOTE
Soldat 1.5 is in beta stage for a while now. There are just some final tweaks that we need to make to prepare it for release. So I guess early 2009 we`ll have this version officialy out!

Můj krkolomný trenslejt.
Soldat 1.5 je právě v beta stejdži. Je zde několik posledních vyladění, které potřebujem udělat před vydáním. Takže hádám, že v brzké době roku 2009 vydáme tuto verzi oficiálně.
Sipar
Jelikož byla před pár chvilkama vypuštěna 1.5d verze tak to tady hned musím napsat.
Kompletní changelog a celý článek najdete zde: http://enesce.com/soldat/soldat-150d/
Vypíchnu jen pár věcí.
Headshoty, jako spectator vidíte staty spektatovaného hráče, actionsnap, zpráva o upuštění flagy...
Nové mapy:
- Added CTF Maps: ctf_Blade, ctf_Hormone, ctf_IceBeam, ctf_MFM2, ctf_Raspberry, ctf_Rotten, ctf_X, ctf_Guardian
- Added DM Maps: Aero, CrackedBoot, Unlim
- Added INF Maps: inf_Biologic, inf_Rise, inf_Rescue
- Added HTF Maps: htf_Niall, htf_Star, htf_Vortex

Soldat 1.5d DOWNLOAD

Navíc už vyšel dedikovany server pro Soldat 1.5. Více informací ZDE
robin
wow dik.. idem to okusit
Anakin
robine :-) pak prosimte napis jaky toje at to treba zbytecne nestahuju
Zhul
jn je to hodně zabugovaný? :D
aspoň že sou tu ty bety tak snad nehrozí vydání nečeho jako 1.4.0
Elwy
QUOTE(Zhul @ 03.03.2009, 19:01) *
jn je to hodně zabugovaný? :D
aspoň že sou tu ty bety tak snad nehrozí vydání nečeho jako 1.4.0


Pochopte pánové, že soldat bude vždy zabugovaný. A btw. vůbec se na tu 1.5.0 netěším, tak jako sem se netěšil z 1.3.1 na 1.4.0. Prostě mne to spíš odpuzuje, než aby to přitahovalo. sad.gif
Sipar
Mě ta nová verze naopak přitahuje. Ostatně... z každé nové verze jsem vzrušený až za ušima.
Toto je "lo-fi" verze našeho obsahu. Pokud chcete pracovat v plné verzi s více informacemi, formátováním a obrázkyklikněte, prosím, zde.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.