Potrebuju prodat jedno vozidlo co jsem s nim kapku vyjel z cesty, no jezdi a tak, je v tom hudba co stoji v bazarech pres 3000 a chtel bych za hudbu i s autem dostat tak 12000 alespon, v bazaru to nevykoupi, ach. Jak prodavate auta vy? Zkusil sem inzerci na forech te znacky a nic :(
!Tvý?ák!
13.10.2008, 14:21
co šrot? pětistovka ti nestačí?
doporučuji styl holandské dražby
Wtf? To jako kdo da min?
No a co inzerat vymenit citroen xm 2.0i za postel monza 2 z kiky s potahem 541324156 (to cislo ted z hlavy nevim)?
Legio IX
13.10.2008, 14:50
Dvanáct tyček za rozstřelený XMko ??? Neprodáš . Pokud seš z Brna , tak z toho vyndej tu muziku a odvez to do kovošrotu v Maloměřicích . Když to trochu očešeš od plastů a nebudeš chtít papír o likvidaci , tak dostaneš 2-2.50 za kilo .
Neni rozstreleny, normalne sem s tim jezdil, jen je decentne poskrabany lak (nic viditelny z 5ti metru) a v jednom plechu je malinka prohuben.
A bez papiru o likvadaci se toho asi nezbavim a furt to bude nahlaseny na me, ne?
Legio IX
13.10.2008, 15:06
Tak to dej na Aukro , jinak se toho asi nezbavíš . Pěkně od koruny .
btw: měl bys s tím pohnout , protože po novým roce se bude možná přepis za starý auto stát až 8k , takže to bude neprodejný .
Tak tohle ma katalizator atd., takze se za to platit stejnak nebude.
Qwwerty
13.10.2008, 17:21
tušim že výše onoho poplatku je odvozená od EURO normy kerou to auto splňuje
Legio IX
13.10.2008, 17:27
Těch norem je trochu víc a pochybuju , že by to auto mělo třícestný katalizátor aby to bylo bez poplatku . Poslední serie favoritů ten katalizátor taky mají a bude se za to platit . Rozhodně ten přepis bude stát mnohem víc jak klasika 800kč .
Nevim no, kataliztor jsem tam nedavno menil za novej typ, ale me to jedno, kdyz to neprodam do konce roku, tak to dam do srotu :)
Sakrblé
13.10.2008, 17:44
jaky to ma pneu?
Legio IX
13.10.2008, 17:46
Aspon sem hod pěknou fotku . Takto se bavíme o hovně :)
Qwwerty
13.10.2008, 17:48
QUOTE(Legio IX @ 13.10.2008, 18:46)
Aspon sem hod pěknou fotku . Takto se bavíme o hovně :)
http://forum.gamepark.cz/index.php?s=&...st&p=688167
QUOTE(Sakrblé @ 13.10.2008, 18:44)
jaky to ma pneu?
Letni jsou nejaky continental, vzorek na tom jeste jeste je tak na dva roky. Zimni nejaka cina, uz jen tak na jednu zimu.
dva kaštany, poslední nabídka
to uz tu hudbu samotnou prodam v bazosi za 3 :F
Sakrblé
13.10.2008, 18:10
QUOTE(lolita @ 13.10.2008, 18:57)
Letni jsou nejaky continental, vzorek na tom jeste jeste je tak na dva roky. Zimni nejaka cina, uz jen tak na jednu zimu.
ja myslel jako rozmery x)
ajo 195/65/16 sou zimaky a letnaky nevim, ale bude to podobne :)
Sakrblé
13.10.2008, 18:16
aaa tak to nic, to je velky
Já sem minulej tejden prodal fávo za deset, od novýho roku bude fakt platit ten šibeniční zákon, takže pokud máte někdo v plánu prodat/koupit auto, tak buď do novýho roku, nebo nikdy. Doporučuju tuhle
stránku, dokonce mi i pár lidí odepsalo ;)
JJ hned jak to nafotim. No mrdka jako favo za 10, tak korab jako XM by snad za 12 jit mohl :)
Stejne mam to auto desne rad.
QUOTE(Mack @ 13.10.2008, 15:34)
doporučuji styl holandské dražby
Vyhlašující cena zlámaná grešle? :)
xm je dobra kara, neszere se to nic... mam pred barakem to samy, akorat 2.5 tdi, v kuzi, bezpecnostni kod atak..
kdybych tu karu nemel, bral bych ji hned... akorat vedet kolik ma najeto, videt fotky a trochu se s tim projet :) clovek nikdy nevi, muze tam bejt v pi*i hlava a jet pro novou hlavu do francie neni zadnej med
vymenim za eskorta 1.6i, rok 92, v hodnote tak 15 k
edit: i kdyz je fakt, ze do brna s tim asi nedojedu... dohoda pada
Nechci eskorta, chci postel monza 2 z kiky :)
Najezd 230 000.
Jinak XMa je vpoho, jezdil sem stim Praha-Brno a podobne streky bez problemu - zmekcena hydraulika d jedincku vyhladi 100% do rovna i vpravym.
Nechal bych si ji, ale dve povinny se mi platit nechtej, hlavne kdyz to druhy platim na petilitr a jeste do nej benzin ze ... Az budu mit dokonceny veci co mam ted rozdelany tak poridim nejakou V6 nejlip biturbo musketyra :)
Legio IX
13.10.2008, 21:57
QUOTE(Tezca @ 13.10.2008, 22:34)
xm je dobra kara, neszere se to nic... mam pred barakem to samy, akorat 2.5 tdi, v kuzi
Tak to máš teda nějakou raritu . Citroena XM jsem totiž ještě v
TDi neviděl :))
Hmm a 2.5 neni strikacka turbo dizl? Tak to znaci TD, ale je to to stejny, ne?
Jinak XM jezdi za 8 na 100.
!Tvý?ák!
13.10.2008, 22:06
QUOTE(lolita @ 13.10.2008, 22:59)
Hmm a 2.5 neni strikacka turbo dizl? Tak to znaci TD, ale je to to stejny, ne?
jj je, tohle se nikdy nelišilo
OT: jak moc je normalni, ze Brno>Bribram>Praha>Brno jedu za 16 a po Brne jezdim za 26? Nejak me totiz nedochazi, proc ve meste tak rapidne roste spotreba? Rozjezdy? Je totiz pravda, ze na tech 16 se v Brne dostanu, kdyz to drtim 100+, ale to je docela o strach a navic ve spickach to proste nejde.
Jestli to bereš podle nějakýho elektrickýho udělátka na měření spotřeby z roku razdva, tak ti musím oznámit smutnou skutečnost: lže to!
Jinak je to způsobený těma rozjezdama, pomalou jízdou a dírou v nádrži :)
Tyjo jak tu o XM pisu, tak nevedet, ze si budu moct koupit dalsi az nebudu chtit kupovat jine veci, tak se ho asi nezbavuju, je mi jasny, ze ho tu neprodam, ale proste do komfortu jizdy je bezkonkurencni ani airmatic ani lincolny a ani c6 se nechyta. Navic je designove dokonale (fakt nevim jestli se mi libi moje soucasny a auto nebo XM vic).
Merim to podle udelatka no, ale z roku raz dva neni, podle doplnovani nadrze to nezmerim, protoze ukazatel ujetych kilometru je momentalne offline, pacto prekuchavam v komplu docela znacne a celkove PC :)
Legio IX
13.10.2008, 22:22
QUOTE(lolita @ 13.10.2008, 22:59)
Hmm a 2.5 neni strikacka turbo dizl? Tak to znaci TD, ale je to to stejny, ne?
Jinak XM jezdi za 8 na 100.
TD a TDi je hodně velkej rozdíl . TDi používá oproti TD přímý vstřik paliva .
Dá se říct , že TDi je stejný jako HDi , JTD , CDTi atd , ale úplně něco jinýho než TD . Navíc motory s označením TDi prodává jen koncern VW a ne Citroen .
Aha TD tam to palivo asi jednovstrikem, ne?
FUCK THE HARPOONS!
QUOTE(Legio IX @ 13.10.2008, 22:57)
Tak to máš teda nějakou raritu . Citroena XM jsem totiž ještě v TDi neviděl :))
tos me dostal... nevim jestli je tam napsany i to i, muzu se podivat
ale az zitra, ted uz je zima
lolita ma pravdu, ze je to dost pohodlny auto... troufam si tvrdit ze je to nejpohodlnejsi osobak, a jeden z nejprostornejsich, v kterym sem kdy sedel, a nejaky ergonomicky sedacky novejch nemeckejch aut sou v porovnani směšný :)
edit: jo, mas pravdu sefe, sem se asi preklep
ale stejne bych rekl ze to to vstrikovani ma, i kdyz to nema to icko. na tom principu prece fungujou naftovy motory, ne ? na vstrikovani :)
Tak je pravda, ze XM ma i masakr sedacky, porad si v bavu nemuzu zvyknout jezdim nejak divne predklonej, v xm sem se zaboril, oprel hlavu o operku a jel, ale tady to nejak nejde, uplne me to sere, ale zas kdyz sem si to koupil, tak nemuzu tvrdit, ze sem si mel radsi nechat xm, ze ...
bavíme se o
tomhle? :)))))))
PraRocky
13.10.2008, 22:40
Cirtoen nice vozidlo, mám ZXko a max spokojenej, jen ten servis je drahej jako kráva.
QUOTE(Pospa @ 13.10.2008, 23:37)
bavíme se o
tomhle? :)))))))
jj
Jak tak koukám na tu výbavu modelů z roku 1990, tak to předčí dnešní fábie :) A s tím přetáčením tácháče... rozumim... Dneska je podle mě výhra koupit auto, který má najeto 200 000+, protože aspoň víte, že to nikdo nepřetáčel. Zatímco auta z 93ýho se 100 000 sou krapet nápadný...
Legio IX
13.10.2008, 22:51
QUOTE(Tezca @ 13.10.2008, 23:27)
edit: jo, mas pravdu sefe, sem se asi preklep
ale stejne bych rekl ze to to vstrikovani ma, i kdyz to nema to icko. na tom principu prece fungujou naftovy motory, ne ? na vstrikovani :)
Pěkný vysvětlení je tady :
U běžných vznětových motorů s nepřímým vstřikováním paliva dochází ke vstřikování do oddělené předkomůrky a odtud se směs teprve dostává do válce. Ovšem u přeplňovaného vznětového motoru s přímým vstřikováním paliva, tryska vstřikovače rozprašuje palivo přímo do spalovacího prostoru.
TDI motory se vyznačují elektronickým řízením vstřikovacího systému, což přináší vyšší výkon, menší spotřebu, méně hluku a kouře. Elektronicky je řízeno množství paliva i počátek vstřiku, na rozdíl od starších motorů, kde toto bylo řešeno mechanicky (táhlem pro studený start).
Navíc se u novějších TDI používají turbodmychadla s proměnlivou geometrií lopatek, což umožňuje rychlejší odezvu při sešlápnutí plynu (zkracuje se tím prodleva mezi sešlápnutím plynu a reakcí turba, reakční doba je cca 0,25 s). Dále je k využití maximální plnící tlak již při nízkých otáčkách. Ten nepolevuje ani ve vyšších otáčkách a navíc nízký zpětný odpor působí na proudící výfukové plyny, což příznivě ovlivňuje emise.
http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=1264
QUOTE(Pospa @ 13.10.2008, 23:47)
Jak tak koukám na tu výbavu modelů z roku 1990, tak to předčí dnešní fábie :) A s tím přetáčením tácháče... rozumim... Dneska je podle mě výhra koupit auto, který má najeto 200 000+, protože aspoň víte, že to nikdo nepřetáčel. Zatímco auta z 93ýho se 100 000 sou krapet nápadný...
Jako to mas jedno - ja ma z 98 s najetyma 130 000? Tezko rict kolik to ma, ale me je to jedno, vymeny dily byli a tak a uz se me asi tri lidi ptali jestli to mam novy nebo jety :). Mam trochu uchylku na designove vozy no - coz je hlavni duvod proc sem zavhr MB roadstera i Z3, ten roadster by mohl byt ujeta volba ... teda ma ten SL500 ten hardtop normalne zasunavaci, ne?
Tak uz mam nejake fotky - dneska sem to zkousel a vpohode se zvedlo, i po asi tech mesich sem nastartoval atd.
PraRocky
14.10.2008, 20:34
QUOTE(lolita @ 14.10.2008, 21:26)
Když už, tak toho bafouna co stojí vedle toho tvýho citrouše.
Ten by byl tak za 240, ale moc se mi ho prodavat nechce na to je to je to moc mazlik, leda az mi poleze fakt hodne do penez.
A pro rypali - ta felice je uz prodana. :)
PraRocky
14.10.2008, 20:41
QUOTE(lolita @ 14.10.2008, 21:35)
A pro rypali - ta felice je uz prodana. :)
Felicii bych nechtěl, už jsem měl cca 2 roky a děkuji nechci.
Samozřejmě lepší než chodit pěšky, ale už nikdy více.
felicie je to stejny co vw brouk a trabant no.
Feldu nikdo nechce, ale má ji každej druhej, máme doma dvě a nechápu, co proti nim maj všici.
Toto je "lo-fi" verze našeho obsahu. Pokud chcete pracovat v plné verzi s více informacemi, formátováním a obrázky
klikněte, prosím, zde.