Nápověda - Vyhledávání - Členové - Kalendář
Plná verze: Asi energetický štít či co
GamePark.cz fórum > Hry > Enemy Territory
Kaiowas
Zdravim vsecky. Cuse jen zeptat na vec ktera me dokaze totalne vytocit. Behem hry se mi stava ze siju sapikem do nehybneho protihrace zamerovac mam primo na nem, ale kdyz do nej nasiju cely zasobnik tak mi to cinkne mozna 2x. Pripojeni mam 15mbit na optice pink kolem 20-30. Tak sem stoho jelen. Dikes
I-I.e.r.g.o.t.I-I
QUOTE (Kaiowas @ 22.01.2009, 09:16) *
Zdravim vsecky. Cuse jen zeptat na vec ktera me dokaze totalne vytocit. Behem hry se mi stava ze siju sapikem do nehybneho protihrace zamerovac mam primo na nem, ale kdyz do nej nasiju cely zasobnik tak mi to cinkne mozna 2x. Pripojeni mam 15mbit na optice pink kolem 20-30. Tak sem stoho jelen. Dikes



Když děláš tatata nezvedá se ti náhodou lauf vod kvéru? To je tak trochu vlastnost dávkovejch zbraní :)

Nebo sem asi nepochopil co myslíš "mam na něm zaměřovač a našiju celý zásobník"...
Flutter
ET je freeware a jako takový trpí určitými neduhy. Mezi ně patří špatný netcode a mizerné hitboxy. Jde o to z jaké dálky jsi do něj ten zásobník vysypal a taky jestli jsi střílel bez přerušení. Pokud střílíš bez přerušení zvyšuje se roptyl smg celkem výrazně a pokud je postavička dosti daleko nejspíš si střílel okolo něj.

Můži ti doporučit pouze to, aby jsi do konzole napsal b_hitsound 1 což ti zapne veškeré hitsoundy a pokud v průběhu střelby zaregistruješ, že "to necinká" tak přerušit a začít střílet znovu. Mimochodem smg je nejpřejsnější pokud střílíš "v dávkách" po cca 3 střelách.
<Your>Father<CZ>
QUOTE(I-I.e.r.g.o.t.I-I @ 22.01.2009, 14:00) *
Když děláš tatata nezvedá se ti náhodou lauf vod kvéru? To je tak trochu vlastnost dávkovejch zbraní :)

Nebo sem asi nepochopil co myslíš "mam na něm zaměřovač a našiju celý zásobník"...

Ve WolfET samopal nekope. Samopaly tu mají jen decentní rozptyl.


QUOTE(Flutter @ 22.01.2009, 14:11) *
Mezi ně patří špatný netcode a mizerné hitboxy.

Základní WolfET ano, ale mód ETPro (i NoQ) má tyto záležitosti podstatně vylepšené. Na sí?ový kód mohou být dokonce vývojáři (minimálně ETPro) plně hrdí. :)
Flutter
QUOTE(<Your>Father<CZ> @ 22.01.2009, 14:23) *
Ve WolfET samopal nekope. Samopaly tu mají jen decentní rozptyl.

Decentní? xD tedy pokud míříš "z metru" na pupek tak ano, snažíš-li se trefit hlavu tak decentní rozhodně není .) Příjemné je to, že opravdu nekope.



Základní WolfET ano, ale mód ETPro (i NoQ) má tyto záležitosti podstatně vylepšené. Na sí?ový kód mohou být dokonce vývojáři (minimálně ETPro) plně hrdí. :)


Hráč s vyšším pingem je velmi špatně trefitelný, tím jsem měl na mysli špatný netcode, antilag není v ET zrovna špička. A další nepříjemnou věcí je posunutí hitboxu hlavy dopředu, vůči hitboxu těla. Střílíš-li do zad z pokleku a míříš na hlavu, trefuješ většinou záda.
Kaiowas
Hitsoundy mam zaple, Ok budu palit vice po davkach. dekuju za tip worship.gif . gl.
<Your>Father<CZ>
QUOTE(Flutter @ 22.01.2009, 15:04) *
Hráč s vyšším pingem je velmi špatně trefitelný, tím jsem měl na mysli špatný netcode, antilag není v ET zrovna špička. A další nepříjemnou věcí je posunutí hitboxu hlavy dopředu, vůči hitboxu těla. Střílíš-li do zad z pokleku a míříš na hlavu, trefuješ většinou záda.

Kam na ty rouhačské informace chodíš? :)

Tyhle problémy jsou v základní hře, ale ta tu není, tak proč se o tom bavit, když toto vše JE opraveno a vylepšeno v ETPro.
Flutter
QUOTE(<Your>Father<CZ> @ 22.01.2009, 20:42) *
Kam na ty rouhačské informace chodíš? :)


Do hry xD Ty záda jsou jeden z nejčastějších "bugů", šiješ to do něj, nic, on se otočí a nasadí ti hlavy .)
<Your>Father<CZ>
QUOTE(Flutter @ 22.01.2009, 21:51) *
Do hry xD Ty záda jsou jeden z nejčastějších "bugů", šiješ to do něj, nic, on se otočí a nasadí ti hlavy .)

Bez důkazu nevěřím, že je to tím, čím píšeš.. a ne něčím jiným. :)

(tedy jestli si tím 'nic' myslel to, že nezasáhneš jedinou část hráče)
Flutter
QUOTE(<Your>Father<CZ> @ 23.01.2009, 01:22) *
Bez důkazu nevěřím, že je to tím, čím píšeš.. a ne něčím jiným. :)



Dobře děláš, ale bohužel ti nemám jak ten vjem předat xD

QUOTE(<Your>Father<CZ> @ 23.01.2009, 01:22) *
(tedy jestli si tím 'nic' myslel to, že nezasáhneš jedinou část hráče)


Jde o to kam míříš. Snažím se vždy mířit na hlavu a dost často to v lepším případě zasáhne alespoň záda, zbytek jde asi nad. Rozhodně je střelba zepředu na hlavu mnohem "účinější" než-li zezadu. Zezadu je to loterie zda to bude hlava nebo záda.
Dung30n
Hitboxy hitboxy. o tom by se dalo polemizovat roky. Z vlastnich zkusenosti ale vim, ze lepsi nezli mirit primo na hlavu je (prave diky onem hitboxum) strilet na krk. Das bud headshot, nebo bodyshot. win-win situation :)
Toto je "lo-fi" verze našeho obsahu. Pokud chcete pracovat v plné verzi s více informacemi, formátováním a obrázkyklikněte, prosím, zde.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.