Nápověda - Vyhledávání - Členové - Kalendář
Plná verze: MW 2 net
GamePark.cz fórum > Hry > Call of Duty: United Offensive > Mimo mísu
dr.w3cko©
omg kkti ::citace

Pokud tedy také hrajete MW2, raději si překontrolujte vaši smlouvu s poskytovatelem internetu. Pokud totiž ve hře budete vybráni jako host a stane se z vás server, datové objemy tekoucí přes vaše připojení se mnohonásobně zvýší. Když pak máte ve smlouvě omezené množství dat, které můžete stáhnout či poskytnout za měsíc, mohou vám být naúčtovány vysoké pokuty nebo doplatky, případně může poskytovatel smlouvu vypovědět a odpojit vás od internetu.

Dalším lidem byla rovnou stažena rychlost internetu na úroveň dial-up připojení (z předchozí rychlosti 20MBps) nebo jim byly naúčtovány vysoké doplatky. Vše vinnou služby IW.net, která využívá hráče zároveň jako server, a tím vytěžuje jeho linku. Přitom, kdyby Infinity Ward zůstaly u systému dedikovaných serverů, tento problém by se vůbec nemusel řešit. Takto to vypadá, že pro nerušené hraní MW2 nepotřebujete jenom dobrý stroj a rychlý internet, ale podstatně dražší internet, který je bez omezení přenesených dat.

Někdy si říkáme, jak dlouho ještě bude stoupat arogance Infinity Ward, než je nespokojenost zákazníků konečně přinutí se nad sebou zamyslet.
Onkoš!
To má ještě někdo FUP? O:)
DaveM
jak říká Onkoš, on ještě někdo má FUP? Promiň, ale když si host, je jasné, že přenášíš spoustu dat.
Shotgunman
FUP existuje ještě v cizích zemích a je dost možný, že u nějakých nainvních poskytovatelů ještě taky.. napadá mě ten net přes elektrickou sí?...

jinak tadyto je jen výření vody, aby se zas někdo dělal zajímavým, ale je jasné, že pokud nemáš vysoký upload jako host,tak si v MW2 moc kvalitně nezahraje nikdo na tebe připojenej.

Ale.... Oni měli 100 ms ping a bylo to přece fajn thumbsup.gif
Legio IX
QUOTE(dr.w3cko© @ 08.12.2009, 20:16) *
Někdy si říkáme, jak dlouho ještě bude stoupat arogance Infinity Ward, než je nespokojenost zákazníků konečně přinutí se nad sebou zamyslet.

Někdy si říkám, jak dlouho ještě bude stoupat debilita uživatelů, že jim za tyto sračky budou platit.....
Conan
to je zas zvast ...
Bizziiik
hra na hovno :-D
<Your>Father<CZ>
QUOTE(dr.w3cko© @ 08.12.2009, 20:16) *
omg kkti ::citace

Pokud tedy také hrajete MW2, raději si překontrolujte vaši smlouvu s poskytovatelem internetu. Pokud totiž ve hře budete vybráni jako host a stane se z vás server, datové objemy tekoucí přes vaše připojení se mnohonásobně zvýší. Když pak máte ve smlouvě omezené množství dat, které můžete stáhnout či poskytnout za měsíc, mohou vám být naúčtovány vysoké pokuty nebo doplatky, případně může poskytovatel smlouvu vypovědět a odpojit vás od internetu.

Dalším lidem byla rovnou stažena rychlost internetu na úroveň dial-up připojení (z předchozí rychlosti 20MBps) nebo jim byly naúčtovány vysoké doplatky. Vše vinnou služby IW.net, která využívá hráče zároveň jako server, a tím vytěžuje jeho linku. Přitom, kdyby Infinity Ward zůstaly u systému dedikovaných serverů, tento problém by se vůbec nemusel řešit. Takto to vypadá, že pro nerušené hraní MW2 nepotřebujete jenom dobrý stroj a rychlý internet, ale podstatně dražší internet, který je bez omezení přenesených dat.

Někdy si říkáme, jak dlouho ještě bude stoupat arogance Infinity Ward, než je nespokojenost zákazníků konečně přinutí se nad sebou zamyslet.

Chyběj ti tam závorky u definice metody citace třídy kkti..


CODE
void omg_kkti::citace
{
Pokud tedy také hrajete MW2, raději si překontrolujte vaši smlouvu s poskytovatelem internetu. Pokud totiž ve hře budete vybráni jako host a stane se z vás server, datové objemy tekoucí přes vaše připojení se mnohonásobně zvýší. Když pak máte ve smlouvě omezené množství dat, které můžete stáhnout či poskytnout za měsíc, mohou vám být naúčtovány vysoké pokuty nebo doplatky, případně může poskytovatel smlouvu vypovědět a odpojit vás od internetu.

Dalším lidem byla rovnou stažena rychlost internetu na úroveň dial-up připojení (z předchozí rychlosti 20MBps) nebo jim byly naúčtovány vysoké doplatky. Vše vinnou služby IW.net, která využívá hráče zároveň jako server, a tím vytěžuje jeho linku. Přitom, kdyby Infinity Ward zůstaly u systému dedikovaných serverů, tento problém by se vůbec nemusel řešit. Takto to vypadá, že pro nerušené hraní MW2 nepotřebujete jenom dobrý stroj a rychlý internet, ale podstatně dražší internet, který je bez omezení přenesených dat.

Někdy si říkáme, jak dlouho ještě bude stoupat arogance Infinity Ward, než je nespokojenost zákazníků konečně přinutí se nad sebou zamyslet.};

Conan
nahral sem mraky hodin a v zivote sem nic nehostoval a ani tak si nemyslim, ze by ten objem byl vzhledem k dnesnimu netu obrovskej. Kdo ma pomalej net , stejne nebude nikdy host. Lidi proste hledaj zaminku, aby mohli furt kvuli necemu brecet.
!Tvý?ák!
QUOTE(Shotgunman @ 08.12.2009, 23:05) *
FUP existuje ještě v cizích zemích a je dost možný, že u nějakých nainvních poskytovatelů ještě taky..
to by jsi se divil jak se začnou poskytovatelé cukat, když stáhneš víc než 10 giga za den, někteří u 20 giga ... schválně si to zkus kolik ten tvůj vydrží

FUP jsou, ale tak vysoko, že na to většina nedosáhne
Toto je "lo-fi" verze našeho obsahu. Pokud chcete pracovat v plné verzi s více informacemi, formátováním a obrázkyklikněte, prosím, zde.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.