Nápověda - Vyhledávání - Členové - Kalendář
Plná verze: Battlefield 3
GamePark.cz fórum > Hry > Ostatní hry
Stran: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
calll_


Battlefield 3 ships Fall 2011 -- includes jets, prone, and 64 player multiplayer

uf toho sem se obaval že tam to prone nedají ale tak nakonec jo :)

Tipos
tyo, ten mp bude řazbaa :D
Ratlan
Těšim se na to moc! :) Doufam, že si dají opravdu záležet.
calll_


MyGun.
Battlefield je skvělá serie, ale ty nároky na HW budou neskutečné.
calll_
QUOTE(MyGun. @ 06.04.2011, 21:26) *
Battlefield je skvělá serie, ale ty nároky na HW budou neskutečné.

zas nemyslím že to bude neco extra na hw 2 jádro a nejaká prumerná grafika co zvláda dx11 to v pohode dá
Hugo_zly_muz
Teda po přečtení tohohle článku: http://www.battlefield-3.cz/soupis-informa...anazera-zh1nt0/ nepochybuju že to bude naprotej skvost, kterej CoD totálně zničí... Je tady vidět že DICE myslí i na hráče a myslí na ně tak aby byla hra co nejkvalitnější a hratelnost úžasná....

zvláště body:
"Opatření kvůli vyváženosti hry: Lehání a následné zvedání zabere nějaký čas (ochrana před dolphin divingem)"
"Padající kousky zdí (cihly) mohou zranit/zabít vojáky "
"Opatření kvůli vyváženosti hry: Optika od snipera se bude ve slunečních paprscích lesknout a bude tak prozrazovat pozici"
"Podpůrná/krycí palba (suppresion)

Rozmazání obrazu a další efekty odrazující nepřítele od střelby zpět na vás
"
"Palebné módy: jednotlivé dávky, polo-automatická střela, plně automatická střelba"

Prostě paráda... předobjednáno, už se nemůžu dočkat...
MyGun.
QUOTE(Hugo_zly_muz @ 12.06.2011, 11:48) *
"Opatření kvůli vyváženosti hry: Optika od snipera se bude ve slunečních paprscích lesknout a bude tak prozrazovat pozici"


jako zrovna tohle se mi moc nelíbí, je to i u Far Cry 1, nevim jestli i 2, a přes celou mapu vidíš snipera, kterému se totálně leskne optika, jak kdyby tam měl zrcadlo metr krát metr. Museli by to mít pořádně vychytané.
Hugo_zly_muz
QUOTE(MyGun. @ 12.06.2011, 12:53) *
jako zrovna tohle se mi moc nelíbí, je to i u Far Cry 1, nevim jestli i 2, a přes celou mapu vidíš snipera, kterému se totálně leskne optika, jak kdyby tam měl zrcadlo metr krát metr. Museli by to mít pořádně vychytané.

V praxi sme to neviděli, tak uvidíme jak si s tím vyhrajou... Ano FC1 sem hrál MP dost často a tam se leskla každá zbraň a docela to bylo poznat... Snad to tak strašné nebude, ale s těmi snipery se něco musí udělat... Když se v BC2 připojí na server a polovina týmu sou snipeři, tak to je prostě zlo...
calll_
no bf bude super už aby byla beta :)



A.l.i.3.n
No, vypadá to krutopřísně!

calll_
dostal někdo z vás pozvánku do alphy ? ja zatím ne ale nebyl bych proti :D asi budu muset čekat na betu



Piplovic.
Tak to jsem zvědav jak to vše dopadne blush.gif

Battlefield: Bad Company 2 neměla pro mě žádnou chybu,strašně jsem si jí užil , tak doufám že ta trojka bude kulova :P
IAczech
QUOTE(MyGun. @ 06.04.2011, 21:26) *
Battlefield je skvělá serie, ale ty nároky na HW budou neskutečné.

Ty nároky budou cca shodné z BC2, protože BF3 pohání stejný engine, jen je vylepšen na verzi 2.0, ale základ je stejný. Takže jestli jsi teď hrál BC2 na HIGH ALL, tak s BF3 nebudeš mít problém. Verzi 2.0 je pouze evoluce.
TO máš stejný jako z COD ten engine běhá už od CoD4, ale jenom ho vylepšují. Se podívej, náročnost stejná, jenom je to trošku graficky vylepšeno novýma texturama. thumbsup.gif
A podle mě bude B3 optimalizováno ještě líp než BC2.

Jinak na konkurenčním serveru, teď ukázali videjko z 7min ALFA verze... a je vidět, že hra je už hodně v pokročilém stádiu verze. Jinak jak byla tiskovka, tak výbuchy a kouřové efekty jsou cca poloviční, než má být ve finální hře a je to vidět. rolleyes.gif Si myslím, že tahle ALFA je tak z února letošního roku.
I-I.e.r.g.o.t.I-I
QUOTE (IAczech @ 23.07.2011, 14:34) *
Ty nároky budou cca shodné z BC2, protože BF3 pohání stejný engine, jen je vylepšen na verzi 2.0, ale základ je stejný. Takže jestli jsi teď hrál BC2 na HIGH ALL, tak s BF3 nebudeš mít problém. Verzi 2.0 je pouze evoluce.
TO máš stejný jako z COD ten engine běhá už od CoD4, ale jenom ho vylepšují. Se podívej, náročnost stejná, jenom je to trošku graficky vylepšeno novýma texturama. thumbsup.gif
A podle mě bude B3 optimalizováno ještě líp než BC2.

Jinak na konkurenčním serveru, teď ukázali videjko z 7min ALFA verze... a je vidět, že hra je už hodně v pokročilém stádiu verze. Jinak jak byla tiskovka, tak výbuchy a kouřové efekty jsou cca poloviční, než má být ve finální hře a je to vidět. rolleyes.gif Si myslím, že tahle ALFA je tak z února letošního roku.

Jasně, Unreal 2004 a Unreal 3 maj stejný HW nároky. Koneckonců se změnila jen číslovka u enginu, ne? :)
calll_
QUOTE(I-I.e.r.g.o.t.I-I @ 23.07.2011, 21:46) *
Jasně, Unreal 2004 a Unreal 3 maj stejný HW nároky. Koneckonců se změnila jen číslovka u enginu, ne? :)

ono se to moc porovnávat nedá protože to byla doba compu a frostbite engine na bfbc2 byl primárne na konzole pak se to portovalo na pc, a ten frostbite co se teď hodil do bf3 bude optimalizován pro pc / hlavne na žádost hráču /
I-I.e.r.g.o.t.I-I
QUOTE (calll_ @ 23.07.2011, 22:30) *
ono se to moc porovnávat nedá protože to byla doba compu a frostbite engine na bfbc2 byl primárne na konzole pak se to portovalo na pc, a ten frostbite co se teď hodil do bf3 bude optimalizován pro pc / hlavne na žádost hráču /


Co to je "optimalizován na pc". Možná tak herně.

Softwarově je jedinej rozdíl v tom že tady se nemusej omezovat v tom kolik efektů a textur a zvuků a deformací může HW přežvejkat. A to si kurva pište že to kompy poznaj až do dna. Spíš mam pocit že hrozí že se právě s nějakou moc optimalizací nikdo sr*** nebude a na to PC dycky trpělo.

PC je prostě moc výkonný na to, aby se někdo namáhal na něj "optimalizovat" jako na konzole.
calll_
QUOTE(I-I.e.r.g.o.t.I-I @ 24.07.2011, 01:06) *
Co to je "optimalizován na pc". Možná tak herně.

když je hra na pc portem z konzole tak je proste na hovno a je tam o 25 % míň fps jak když se optimalizuje na pc a konzole samostatne kde u pc dokáže líp využít potenciál gpu + cpu, proto taky bfbc2, bo, gta 4, bralo hlavne výkon cpu a ne 100% vyžití gpu / pak se to nejakou dobu snaží doladit patchama /
Ratlan
No, myslím, že to nebude na PC špatně optimalizovaný, ale žádný průlom to taky nebude. Nezdá se mi, že by zrovna DICE mělo přijít s perfektní optimalizací na PC. Každopádně se na hru moc těšim, bude to určitě super pařba :)
IAczech
QUOTE(I-I.e.r.g.o.t.I-I @ 23.07.2011, 21:46) *
Jasně, Unreal 2004 a Unreal 3 maj stejný HW nároky. Koneckonců se změnila jen číslovka u enginu, ne? :)

Já o voze a ty o koze thumbsup.gif CoD od 4 dílu používá stejný engine a to je oficiální vyjádření... Mezi UT 04 a UT 3 je rozdíl a to, že to má shodné jméno ještě neznamená, že to je stejný engine... biggrin.gif thumbsup.gif

Jinak proč by mělo být BF3 náročnější...? A i kdyby, tak nastavení medium v BF3 se 100% vyrovná konzolojidní grafice, která bude záměrně snížena. Prostě dnešní konzole je a bude konzole a nikdy nebude PC... Třeba až vyjde XBOX 720 nebo nový PS, tak se situace změní, vždyť i sám Microsoft sdělil sblížení obou trhů a chce je propojit. Zatím v EU a v ASII je oblíbenější PC a tupounci Amíci, ať si používají konsole. viz. Spojení do jednoho ECOsystému. thumbsup.gif
Já se, už těším až začne být konzole upgradovatelná biggrin.gif biggrin.gif
Šupex
CoD možná používá stejný engine už od čtyřky, ale bylo by dobré nezapomenout, že jediný další díl s tím enginem bylo MW.

Navíc Frostbite v BF:BC2 je něco tak hnusného, že není možné, aby BF3 nepoužíval minimálně hodně upravenou verzi, která smrdí spíš upgradem než updatem.
BariX
Ten žvást co tu teď IAczech vyplodil se vyrovná komentáři nějakýho děcka na GP webu.

Klasickej příklad fanatickýho produktismu - ví hovno jak to bude vypadat a jak se to bude hrát, ale má naprosto jasno že to na suxovní konzole bude stát za prd, bude to hnusný, nehratelný, že to používají tupci a blablabla. Naproti tomu uber PC verze bude hezčí, mín náročná a blablabla.
IAczech
QUOTE(Šupex @ 24.07.2011, 12:59) *
CoD možná používá stejný engine už od čtyřky, ale bylo by dobré nezapomenout, že jediný další díl s tím enginem bylo MW.

Navíc Frostbite v BF:BC2 je něco tak hnusného, že není možné, aby BF3 nepoužíval minimálně hodně upravenou verzi, která smrdí spíš upgradem než updatem.

Šupex proč hnusný, mě se třeba prostředí BC2 líbí víc než jakýkoliv CoD, které je přebarvené jak WOW. Když si myslíš, že jenom MW... Řekni mi jediný rozdíl v ostatních následujících CoD od čtyřky víš... On ten rozdíl prostě není... Byla to jenom sprostá výměna textur. Neříkám, že je CoD špatné, ale nemění se. Takže není těžké odhadnout, že opět budu super nepostradatelnej hrdina, který zachrání celý svět před válkou a nebylo to tady, už náhodou? Aaaaaaaa vzpomínám si, že by CoD 4? biggrin.gif

QUOTE(BariX @ 24.07.2011, 13:15) *
Ten žvást co tu teď IAczech vyplodil se vyrovná komentáři nějakýho děcka na GP webu.

Klasickej příklad fanatickýho produktismu - ví hovno jak to bude vypadat a jak se to bude hrát, ale má naprosto jasno že to na suxovní konzole bude stát za prd, bude to hnusný, nehratelný, že to používají tupci a blablabla. Naproti tomu uber PC verze bude hezčí, mín náročná a blablabla.

Dítě zklidni hormon a zalez do díry... Hezké jak tě dokáže vytočit jiný názor na věc, když není po tvém... jak usmrkánek, kterému vezmou lízátko a dají jiné.
Jinak kdyby jsi vyjel log, tak na GP už nějaký ten rok nehraju (pouze jsem zkusil BC2, zde) a po mega lagách jsem raději opustil GP a už nikdy více. Za to koukám a ty jsi stále GURU, či-li nalezlej "vyližprdel", z tohoto usuzuji, že nejspíš mluvíš o sobě jako dítěti. Víc se k Tobě nemá ani cenu vyjadřovat.
Conan
Ono to neni uplne pravda s tim enginem u CoD, tam taky probihaj updaty a upgrady, jen nejsou tak viditelny.

Call of Duty 2 (2005) IW 2.0
Call of Duty 4: Modern Warfare (2007) IW 3.0
Call of Duty: World at War (2008) IW 3.0
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) IW 4.0
Call of Duty: Black Ops (2010) IW 3.0 updated version
Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011) MW3 engine (IW 5.0)

Jinak je jasny, ze u BF3 to zrejme budem mnohem lip optimalizovany pro PC nez u portu BFBC2, ale vzhledem k narocnosti to nemusi bejt na FPSkach vubec poznat a muzem se opet pohybovat v dost nizkych hodnotach, zvlast u CQ a 64 hracich.
BariX
QUOTE(IAczech @ 24.07.2011, 14:28) *
Dítě zklidni hormon a zalez do díry... Hezké jak tě dokáže vytočit jiný názor na věc, když není po tvém... jak usmrkánek, kterému vezmou lízátko a dají jiné.
Jinak kdyby jsi vyjel log, tak na GP už nějaký ten rok nehraju (pouze jsem zkusil BC2, zde) a po mega lagách jsem raději opustil GP a už nikdy více. Za to koukám a ty jsi stále GURU, či-li nalezlej "vyližprdel", z tohoto usuzuji, že nejspíš mluvíš o sobě jako dítěti. Víc se k Tobě nemá ani cenu vyjadřovat.

clapping.gif

Víš mě taková blbost vytočit nedokáže, přecejenom už se na tom internetu pohybuju nějakou chvilku a za tu dobu sem přečetl tolik kravin, že už mě NIC co někdy někdo na internetu napíše nedokáže zvednout tlak.

Ale nejvtipnější na tom je, že tady píšeš "jak tě dokáže vytočit jiný názor" a přitom se podívej cos napsal ty a co já - jestli se tady někdo nedokáže zamyslet nad jiným názorem a jinej názor ho zaručeně vytočí, tak seš to ty. Myslím že ve vytočenosti si vyhrál na plné čáře tongue.gif
Ale pokud už si tady chceš hrát na označování za dítě, tak tvoje chování myslím mluví za vše - o tvé děcké mysli dostatečně svědčí ten nepovedenej pokus o to mě urazit.

Ale fajn ať je po tvým, usmrkánek kterýmu vzali lízátko, nalezlej vyližprdel a dítě zaleze zpět do díry, jelikož se nemá smysl bavit s někým kdo nechápe nadsázku, zveličuje a vztahuje na sebe každou blbost jako kdyby měl krámy. biggrin.gif
Ratlan
Nechcete se hádat, kdo je větší drsňák radši přes PM? Nebo si založte vlastní téma, zbytečně tu spamujete.
Šupex
Se mi nějak zdá poslední dobou, že nám Barix callovatí.
calll_
QUOTE(Šupex @ 24.07.2011, 20:01) *
Se mi nějak zdá poslední dobou, že nám Barix callovatí.

to spíš ty a barix máte víc společ. vlastností :) a taky bych vám pridal do party coldíka
I-I.e.r.g.o.t.I-I
s váma se člověk cejtí mladej. Když čtu ty kecy, mlátí mě do hlavy několik dežaví.
BariX
QUOTE(Šupex @ 24.07.2011, 20:01) *
Se mi nějak zdá poslední dobou, že nám Barix callovatí.

To bych byl rád kdybys to rozvedl, protože s tím musím zásadně nesouhlasit :)
calll_
MemphiS
Ty kráso, to vypadá neskutečně dobře
I-I.e.r.g.o.t.I-I
QUOTE (calll_ @ 24.07.2011, 22:52) *

ale jo, efektivní to je, ale nevim jestli je to úplně oukej pro multiplayer.
Tam se stejně vošulí grafika, aby byla co nejmíň komplikovaná, a ty animace "podřezávání nožem" jsou vysloveně blbý - nepotřebujete se sedmsetkrát za hru dívat na to jak někdo krásně naskriptovaně umírá, zatimco do vás šijou okolo.

Ale v singlu to bude švanda.
calll_
14min gameplay




QUOTE(I-I.e.r.g.o.t.I-I @ 25.07.2011, 10:59) *
ale jo, efektivní to je, ale nevim jestli je to úplně oukej pro multiplayer.
Tam se stejně vošulí grafika, aby byla co nejmíň komplikovaná, a ty animace "podřezávání nožem" jsou vysloveně blbý - nepotřebujete se sedmsetkrát za hru dívat na to jak někdo krásně naskriptovaně umírá, zatimco do vás šijou okolo.

Ale v singlu to bude švanda.
no ja myslím že to udelali schválne aby to trvalo nejakou dobu aby to nedopadlo tak že to někdo rushne a tam pak dá nožem celej tym za 1 minutu ( a jak jinak prodloužit to zabití nožem když ne nascriptovanou animací ? )
Hugo_zly_muz
QUOTE(calll_ @ 25.07.2011, 11:08) *
14min gameplay



no ja myslím že to udelali schválne aby to trvalo nejakou dobu aby to nedopadlo tak že to někdo rushne a tam pak dá nožem celej tym za 1 minutu ( a jak jinak prodloužit to zabití nožem když ne nascriptovanou animací ? )

Vypadá to moc pěkně.. dost se mi líbí ten systém zalehávání a následné zvednutí... fakt respekt že DICE napadlo udělat konečně normální věc...

Jinak s tím nožem souhlasím že je lepší to delší zabití, než to že jak v Codu proběhneš a za tisícinu milisekundy ho podřízneš a letíš si dál...
IAczech
QUOTE(calll_ @ 24.07.2011, 22:52) *
ale jo, efektivní to je, ale nevim jestli je to úplně oukej pro multiplayer.
Tam se stejně vošulí grafika, aby byla co nejmíň komplikovaná, a ty animace "podřezávání nožem" jsou vysloveně blbý - nepotřebujete se sedmsetkrát za hru dívat na to jak někdo krásně naskriptovaně umírá, zatimco do vás šijou okolo.

Ale v singlu to bude švanda.

Jediné co bude ošuleno v MP je nasedání do vozidel. Ostatní zůstává. Vývojáři řekli, že chtějí hráče vtáhnout do boje a to se vším všudy... A myslím, že se jim to daří. A s tou kudlou je to opravdu lepší takhle delší, než při první betě BC2, kdy stačilo mačkat kudlu a ona se sama naváděla, dal se takto podřezat celej team. Pak to bylo patchem vylepšeno, že to bodání nejde tak rychle thumbsup.gif
Vizi
QUOTE(Hugo_zly_muz @ 25.07.2011, 11:29) *
Jinak s tím nožem souhlasím že je lepší to delší zabití, než to že jak v Codu proběhneš a za tisícinu milisekundy ho podřízneš a letíš si dál...

Nevím nevím, použití nože v BC2 bylo podle mě utrpení a zde se to nezdá o moc lepší. Podle mého je nejlepší použití nože v CoD4, kde alespoň trochu máš nad nožem kontrolu narozdíl od pošahané animace v BC, kde nikdy nevíš co to udělá. turned.gif
Hugo_zly_muz
QUOTE(Vizi @ 25.07.2011, 12:28) *
Nevím nevím, použití nože v BC2 bylo podle mě utrpení a zde se to nezdá o moc lepší. Podle mého je nejlepší použití nože v CoD4, kde alespoň trochu máš nad nožem kontrolu narozdíl od pošahané animace v BC, kde nikdy nevíš co to udělá. turned.gif

No nvm teda jakou tam máš kontrolu, ale v CoD4 mi to prostě příde fatálně ubohý... je mi jasný že kecy o reálnosti tu prostě nejsou na místě... ale podřezávání v CoD4 je jedna velká hovadina... Navíc jestli sem to dobře pochopil a i viděl tady na videích, tak nůž nejdřív musíte vzít do ruky aby šel vůbec použít, což je jen dobře...
Conan
Nuz je nejvetsi hovadina co do modernich her davaj - to uz radsi mlaceni pazbou. Nuz je aspon v americke armade povazovan za nastroj a ne smrtici zbran i kdyz je to komicky, je to povazovano za nehumani. V CoD dovedli tuhle kravinu k dokonalosti, kde behajici hovada ikovali napotkani kde koho behem zlomku vteriny a to i zepredu. Osobne fakt doufam, ze v BF3 bude tohle prave touhle animaci osetreny a hlavne, ze to bude snadny jen zezadu.
Ratlan
Zatím vypadá to řešení nože dobře. Kudla v CoDu je šílenost :). A pokud vím, tak problém s nožem v BFBC2 byl kvůli "lagům" a nemalou vinu na tom měl i ten konzolovej port. Navíc předpokládam, že v BF3 budou o dost větší mapy, než je zrovna tahle, takže nože se tolik jak v BC2 asi používat nebudou.
Vizi
QUOTE(Hugo_zly_muz @ 25.07.2011, 12:32) *
No nvm teda jakou tam máš kontrolu, ale v CoD4 mi to prostě příde fatálně ubohý... je mi jasný že kecy o reálnosti tu prostě nejsou na místě... ale podřezávání v CoD4 je jedna velká hovadina... Navíc jestli sem to dobře pochopil a i viděl tady na videích, tak nůž nejdřív musíte vzít do ruky aby šel vůbec použít, což je jen dobře...

Animace použití nože v tom videu je sice krásná věc, pěkně se na to kouká, ale jeho využitelnost bude dost ošemetná záležitost a tedy použití nože v cod4 je z cela určitě podle mě praktičtější bez nějakých přikrášlovaných zhovadilostí na úkor hry. To že musíš vzít nůž do ruky a teprve pak ho použít je sice více reálné, ale u her to patří spíše do skupiny na kterou má každý hráč jiný názor. smile.gif V BC2 použití nože bylo někdy utrpení a jen doufám, že u BF3 se stejná blbost konat nebude.
Conan
QUOTE(Vizi @ 25.07.2011, 13:05) *
Animace použití nože v tom videu je sice krásná věc, pěkně se na to kouká, ale jeho využitelnost bude dost ošemetná záležitost a tedy použití nože v cod4 je z cela určitě podle mě praktičtější bez nějakých přikrášlovaných zhovadilostí na úkor hry. To že musíš vzít nůž do ruky a teprve pak ho použít je sice více reálné, ale u her to patří spíše do skupiny na kterou má každý hráč jiný názor. smile.gif V BC2 použití nože bylo někdy utrpení a jen doufám, že u BF3 se stejná blbost konat nebude.


No bude tam jak moznost to vzit do ruky, tak samozrejme i klasicky rychly pouziti jako tomu je u CoD,BC2 ..to samy s granatem. Hlavne, protoze na gamepadech neni tolik tlacitek.
Ratlan
Nevím proč, ale přijde mi, že mě po nějaké době bude ten styl přeskakování štvát ... ale to je asi o zvyku.
BariX
Ta mapa s tím metrem vypadá skvěle. Jinak animace nože se mi moc nelíbí, ale rozhodně furt lepší než třeba v codu. To přeskakování překážek jde na můj vkus až moc rychle, realitu od toho nikdo nečeká, ale tohle je vážně přehnaný :)

Těším se na to, ne že ne.
A.l.i.3.n
QUOTE(IAczech @ 25.07.2011, 12:12) *
Jediné co bude ošuleno v MP je nasedání do vozidel. Ostatní zůstává. Vývojáři řekli, že chtějí hráče vtáhnout do boje a to se vším všudy... A myslím, že se jim to daří. A s tou kudlou je to opravdu lepší takhle delší, než při první betě BC2, kdy stačilo mačkat kudlu a ona se sama naváděla, dal se takto podřezat celej team. Pak to bylo patchem vylepšeno, že to bodání nejde tak rychle thumbsup.gif

Jak v MP osulej nasedavani do vozidel? To pujde instantne nasednout treba i zezadu vozidla? Ja bych tam nechal normalne pomalou animaci a nasedavani hezky jen pres dvere + pomaly lezeni do tanku. Zabijeni lidi pri nastupovani by byla prca whistle.gif

Jinak animace nozu imho urcite dobra vec ale musi to byt dobre odladeny. Ani ne dlouhy ani ne kratky + by tam mohl byt naky faktor nahody (jednou by zabiti nozem bylo skoro instantni, jednou by trvalo treba par sekund). Dobre hru vyvazit tak, aby to bylo hratelne a zaroven nebylo uplne nerealne urcite neni prdel a myslim, ze dokud jsme to nehrali, tak do toho nemame moc co kecat :)
Vizi
QUOTE(A.l.i.3.n @ 25.07.2011, 16:29) *
Jak v MP osulej nasedavani do vozidel? To pujde instantne nasednout treba i zezadu vozidla? Ja bych tam nechal normalne pomalou animaci a nasedavani hezky jen pres dvere + pomaly lezeni do tanku. Zabijeni lidi pri nastupovani by byla prca whistle.gif

Kdyby ta animace nasedání apod. byla ovlivnitelná ze strany toho hráče, tak proč ne, ale jinak si myslím že to nemá šanci na úspěch. :)
A.l.i.3.n
QUOTE(Vizi @ 25.07.2011, 16:35) *
Kdyby ta animace nasedání apod. byla ovlivnitelná ze strany toho hráče, tak proč ne, ale jinak si myslím že to nemá šanci na úspěch. :)

Tak jasne, ze by to nemohlo bejt, ze zmacknes tlacitko a pak se bezbrane koukas na 5 sekundovou animaci. Ale je sakra rok 2011 nebo ne? Chci videt hru dotazenou do dokonalost biggrin.gif
IAczech
QUOTE(A.l.i.3.n @ 25.07.2011, 16:29) *
Jak v MP osulej nasedavani do vozidel? To pujde instantne nasednout treba i zezadu vozidla? Ja bych tam nechal normalne pomalou animaci a nasedavani hezky jen pres dvere + pomaly lezeni do tanku. Zabijeni lidi pri nastupovani by byla prca whistle.gif

Myslím, že kdyby byla animačka 5 sec jak nasedáš do vozidla, tak s vozítkama by se jezdilo jen za odměnu a při velkém štěstí, zrovna kdyby se nikdo nedíval biggrin.gif biggrin.gif
calll_
Tipos
QUOTE(IAczech @ 25.07.2011, 21:04) *
Myslím, že kdyby byla animačka 5 sec jak nasedáš do vozidla, tak s vozítkama by se jezdilo jen za odměnu a při velkém štěstí, zrovna kdyby se nikdo nedíval biggrin.gif biggrin.gif


Tak jako v AA, tam než člověk vyjede tak je mrtvý biggrin.gif
Toto je "lo-fi" verze našeho obsahu. Pokud chcete pracovat v plné verzi s více informacemi, formátováním a obrázkyklikněte, prosím, zde.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.