QUOTE(#s3Th @ 26.07.2005, 11:06) [snapback]116197[/snapback]
jsou na to Areny...
zakladni princip... pri tvorbe hrdiny mas 2 moznosti - PvE s PvP charakter...
vzdycky ale zacinej PvE, jelikoz se ti v nem postupne ( za questy ) odblokovavaji kouzla, lepsi crafted veci, ktere pak pouzijes v PvP charakteru...
ale i kdyz mas PvE charakter, muzes klidne chodit do aren na PvP - tam si zvolis jestli budes v tymu bojovat se svou guildou, sam nebo s nahodne vybranymi hraci...
za viteztvi dostavas naky Balthazarovy body ci co... za ty si pak muzes koupit specialni vlastnosti/bonus (armor, do kouzel atd), ktere funguji pouze v Arenach pri PvP...
k tomu PvP charakteru... automaticky dostavas 20lvl a vsechny body na kouzla, ktery si podle sebe rozdelis ... vyberes kouzla (z tech, ktery si odblokoval v PvE char), vyberes armor/ zbran ( nektere dobre jsou jiz na vyber, ale ty nejlepsi si musis opet odblokovat v PvE char), vyberes jmeno... a typ PvP boje - random team, tournament, guild war... a uz to kotlis... treba mojim oblibenym necromancerem...
Nemůžu s tebou souhlasit.
Naopak, PvP je základní kámen celý Guild Wars a pokud se zeptáš některých lepších hráčů, tak ti vysvětlí všichni, že každý předmě? můžeš získat v PvP a díky tomu, PvE ztrácí celkový význam. Spíše je tam pro lidi, kteří neumějí vytvořit nějaký ten schopný build.
Factions nemám a mirosi, gratuluji. Já jsem s GW skončil, hrával jsem s jednou osobou, která měla kompletně otevřeného Monka (přes PvP) a Necromancera, z části Rangera.
A mimochodem, abych nezapomenul, jede se ještě v GW PvP ten hroznej IGAY (IWAY) ?
Každopádně, většinou jsme jeli s guildou build ala Split, nebo jsme jeli "kobylky", které jsou especiálně vražedné, pokud se najde skvělej bonder a prot.
Když jsme jeli tomby, tak jsme jeli většinou právě Anti-IWAY, nebo kobylky, protože anti-iway bylo v té době - 95% výher.